Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Daddy wasnt there!! Herregud gi meg et kvinnfolk og ho kommer til å smile i 3 mnd!!! Har alt for mye energi!

Nøtte is nuts! Running around with no clothes on in the street shouting its good tho be GAL!!

Endret av Nøtte
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sitter egentlig bare å ler for meg selv over tingene du skriver i kveld, Hehe men det er da godt å være litt gal iblandt. :lol:

Edit: Nå ser jeg for meg den siste setningen.

Edit2: God natt til deg Gv, du får drømme fine overnaturlige drømmer ;)

Endret av Ehtram
Skrevet

Poker på facebook av alle ting, jeg kan ikke spillet i virkligheten en gang, så jeg har ikke det problemet.

Men kan innrømme at det var en periode jeg var avhengig av Tetris på facebook :blush:

Skrevet

Å har du mye chips da laland?

Stemme inni i hode mitt har fest i dag! Livet er hærlig dere!!

Nuts is good! Mange som liker nøtter!

Må ha noe å finne på! Hmmm må plage/leke/syng/danse/parre/prate/ med!

Skrevet

Hadde oppimot 50k tidligere idag, men akkurat nå har jeg 0. That's riktig; ikke èn forbannet chip igjen! :lol:

Kjenner en som har rett over tyve millioner, though, så skal snylte litt på ham

Skrevet

Livet er finfint det, men vurderer å få meg noen timer shuteye nå. Er veldig trøtt etter å ha vært altfor mye våken de siste dagene.

Skrevet

Det går faktisk ann å overbevise seg selv at det regner og da er muligheten for å gå ut å plaske i dammene fremdeles vidt åpen :)

Skrevet

U got a good point there miss!

F*** jeg sitter med en looker på msn som bare er negativ til alt det positive jeg sprer om meg med!

Alle burde være glade med mindre noen har dødd! Spørs litt på hvem som har dødd og da...

Skrevet (endret)

Er du veldig hyper eller noe nå, Nøtte? Du var liksom så veldig entusiastisk og overpositiv.. :p

Edit: 40 meter? Neppe. Bor et veldig svakt steinkast fra havet, og det samme gjør sikkert 20-30% av Kragerø's befolkning ;)

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...