Vaenas Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Nøtte jeg har hentet tvn min og må vente til jeg kommer hjem for å starte en countdown hvor jeg skal telle ned fra den ene timen tv'n må stå i standby før jeg kan bruke den. Også skal jeg kjøpe vidvinkel til kameraet mitt.
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Vel jeg skal starte på å lage suppe og foccachia:-)
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg skal hente pakkene mine på butikken, som ligger 1 min gange fra hybelen, litt senere i dag! De får inn pakker osv. fra omlastningssentralen i 4 tiden og er vanligvis ferdige med å laste alt inn i hyller og sånt noe i halv 5 tia. Litt stusselig at jeg må på jobb/opplæring kl 4, men siden det bare er opplæring på bensinstasjon (har allerede 8 mnd erfaring fra det) slipper jeg nok å være der et helt skift.
Error Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Min iPhone 3GS 32 gb (black) kom i går :o Endelig har jeg en ordentlig telefon igjen! Uansett, dagen kommer til å bli tilbrakt foran PC'en, men jeg kan ikke spille >_< Har evig mye lekser for tiden, og de må gjøres asap. Hva driver forumfolket på med?
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg venter på at klokka skal bli 4 med å spille litt Ghost Recon 2! Aaah, dette kommer til å bli en god dag! Skal bli digg å kunne avslutte det hele med å koble xboxen til den nye 24tommeren senere i kveld, samt prøve det nye tastaturet!
Error Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Dette sier folk om PointShop.no "Svein erik, Tjørvåg: Aldri hatt noen problemer med denne siden. Garantert den beste ''gratis''-siden i verden. "
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Burde jeg gå for windows vista eller windows 7 på den nye pcn? Selv tenker jeg meget på å gå for Windows 7, har aldri vært en vista-person.
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Skolevalg oppsummert: NKP - kjedelig parti med kjedelig representant som stort sett sa at det hadde kjempet mot høyresiden i snart hundre år, derfor visste de hva som ville skje om Frp fikk makten. Rødt - Representanten gikk til personangrep på alle høyrepartiene, men var morsom og forklarte godt og overbeviste nok mange i salen om å stemme rødt. SV - Partiet som objektivt sett vant debatten. Kanskje fordi de var det eneste partiet som hadde en virkelig flink representant. Arbeiderpartiet - Sa mye det samme som SV, men var ikke like offensiv mot høyresiden. Senterpartiet - Var nøytral til det meste, med unntak av at han gikk hardt ut mot frp og sa at de aldri burde komme til makten. Krf- Ble latterliggjort. På spørsmål om hvorfor de var mot lesbiske adopsjoner og ekteskap fra lesbiske i salen, hadde ikke representanten noe som helst å si. Han bare: "Nei, det er bare sånn det er og det kan ikke jeg gjøre noe med." Mot slutten ble han lett buet ut. Venstre - Sa nesten ikke noe i løpet av debatten. Høyre - Sinnsykt pen dame som representerte partiet. Og hadde noen morsomme drittslenginger mot Rødt. Frp - Hadde en lesbisk representatnt. Noen spurte henne om det ikke var ironisk at hun jobbet for Frp siden de er i mot homoekteskap n' all. Det nekta hun å svare på.. forøvrig ble frp møtt hardt av både andre partier og de i salen, og de ble litt buing da hun kalte SV et møkkaparti. : ) Endret 2. september 2009 av iharal3
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Tallet 7 er jo et magisk tall ifølge alle eventyr jeg har lest så jeg ville nok godt for det. ^_^ Edit: Så SV vant over Ap fordi de var mer aggresiv mot høyresiden. Ikke akkurat en korrekt måte å avgjøre hvem som vant på. Men det hørtes ut som en klassisk, om enn litt mild debatt. ^_^ Endret 2. september 2009 av Rider of Reason
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Nei dere. Nå slenger jeg meg i dusjen mens jeg hører knallhøyt på Headhuterz. Skal tross alt på jobb om en time, og før jeg drar på personalmøte skal jeg nok klare å få henta og satt opp den nye skjermen :3 *edit* Hehehe RoR ja, er kanskje noe i det der. Men ack, tar sin tid å *host* anskaffe. 3Gb er mye for en med et shitty modem som skrur seg av når det blir for varmt Endret 2. september 2009 av Gal_ape
iharal3 Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Edit: Så SV vant over Ap fordi de var mer aggresiv mot høyresiden. Ikke akkurat en korrekt måte å avgjøre hvem som vant på. Men det hørtes ut som en klassisk, om enn litt mild debatt. ^_^ Meh, de hadde egentlig en litt flinkere representant E: Leif Endret 2. september 2009 av iharal3
Kiro Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 God dag alle kjære med forumbrukere. Hva har dere tenkt til å bruke dagen i dag på? Skal se Inglourious Basterds i kveld. ^_^
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Da har du virkelig noe å glede deg til! Må være den eneste filmen jeg har sett så langt som ikke føltes for lang når man såg den, trass i at den varer i to og en halv time.
Nøtte Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!!
Gal_ape Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Skal jeg ferie ny pc med en dugelig pizza og brus til i kveld kanskje? Ja, det syns jeg at jeg kan gjøre ^^ Skal kjøpe meg noe kyllingkjøttdeig på tilbud (35,90 for 800Gram), samt diverse tacostuff. yay
Error Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 En bitte-liten del av hjemmeleksene som jeg trenger litt hjelp til. Sett opp minst tre tiltak for hva næringslivet kan gjøre for å begrense klimaendringene. Hva skal jeg skrive?
Rider of Reason Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Ohhh nice! I dag blr det potet og purreløk suppe med hjemmelaget brød:) Nam nam!!! Det hørtes ikke ut som så mye. Blir man mett av sånnt altså? Edit: De kan f.eks sette inn sparetiltak på strømforbruket, innføre "carpooling" (husker ikke hva det var på norsk), innføre sykle til jobben-dager og minske bruken av tungtransport. Endret 2. september 2009 av Rider of Reason
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå