Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ødela meg? Jeg slo deg vel faktisk 5-4 :)

Skal du begynne med det igjen nå? Det er bare trist, innse at jeg er bedre enn deg. Du kan jo trøste deg med at du sikkert knuser meg i Halo 3, der er jeg forferdelig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Shait, jeg hører ikke noen lyd når jeg klikker på datamusen, jeg tror jeg bør sjekke hørselen min. Dumme forbanna bra musikk som må spilles så høyt att jeg ødelegger ørene mine!

Det virker litt, seriøst :p

Sikker på at det ikke bare er musa di som lager veldig lav klikkelyd?

Skrevet
Shait, jeg hører ikke noen lyd når jeg klikker på datamusen, jeg tror jeg bør sjekke hørselen min. Dumme forbanna bra musikk som må spilles så høyt att jeg ødelegger ørene mine!

:o

Shit! Hørselskader, you has them.

Skrevet

Nei, det gjorde du ikke. Og det vet du godt. Uansett gidder jeg ikke mase mer om det, du får ha det fint med trollingen i fantasiverdenen din hvor du tror du noengang har slått meg.

Skrevet (endret)

Nå er det faktisk du som troller her, jeg slo deg 5-4. Men jeg innrømmer at du er bedre enn meg etter hva jeg har sett i public matches.

Endret av iharal3
Skrevet (endret)

Hvis de er så kjipe at du ikke får joine, kan du spille med meg litt senere istedenfor, Benny. ;)

Edit: Jeg var visst for sen der.

Endret av drugiS
Skrevet

Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte spiller spill jeg aldri hadde hatt lov til å spille, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra...

Jaja, have fun. :)

Skrevet
Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte fapper til porr jeg aldri hadde hatt lov til å se, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra...

Amirite?

Skrevet (endret)
Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte fapper til porr jeg aldri hadde hatt lov til å se, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra...

Amirite?

Edit: Waaaait..

fry-see-what-you-did-there.jpg

Og, ja: Det medfører riktighet. :)

Endret av Benny
Skrevet (endret)

Uhh.. Benny.. Hvis du skal utøve aktiviteter som sømmer seg best innenfor et lukket område; hvordan?

Edit: det var spurt om tidligere. :-)

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...