Gå til innhold

Bildetråd! Vis oss din UI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stilige greier du over, men likte ikke HELT den svarte greia. Men er jo min mening. Minimap addon'en er RÅ!

Her er ett av mine senere screenshots, fant bare en kar i ORG med full 25 man, så kunne bare bruke det tenkte jeg ^^

Her er uansett min UI, bare fiksa raskt i går, og er ikke ferdig. Var litt trøtt uansett, og stressa.

16c47ed.jpg

http://i43.tinypic.com/16c47ed.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig pent, Vilco. Bare synd UIs ender opp som å se ut som ett billig horehus når man raider.
Nja, jo, ja. Er ikke så stor forskjell, egentlig. :)

For de som lurte på hva minimap addonen het, så er det 'SexyMap'.

Skrevet
Lastet ned noen addons, deriblant DeadlyBossMod og SCT. Har mer eller fått alt til å fungerer men har et problem. Om dere ser på understående bilde kommer den warningen helt feil, dvs den står mitt blant knapper. Hvem er det som styrer denne og hvordan kan jeg flytte den? Har ikke funnet noe options for dette i SCT eller DeadlyBossMod.

Skal være i options er jeg ganske sikker på, må det jo gjøre?

Vet det skal være en måte å skifte hvor de warningbarne kommer opp.

Du kan trykke på en knapp i options og så kommer det opp en Drag bar sånn at du kan dra de hvor du vil.

Men det var vel ikke det du skulle fram til....ang. warning meldingen så mener jeg at mine alltid har kommet sånn i midten av skjermen.

Du ser ikke noe på en readme fil, eller hvor du lastet ned modden?

Nesumar

Skrevet

Joda den er satt korrekt, boss warnings kommer på toppen av skjermen uten problemer. Det er nettopp bare den lille baren der, kunne slik sett godt bare tenkt meg å fjerne den men vet ikke hva som styrer den.

Skrevet (endret)
Joda den er satt korrekt, boss warnings kommer på toppen av skjermen uten problemer. Det er nettopp bare den lille baren der, kunne slik sett godt bare tenkt meg å fjerne den men vet ikke hva som styrer den.

Enkleste løsningen er vel å deaktivere alle addons for så å aktivere de igjen én etter én? Vil tro det er SCT som styrer den - har jo ikke noe med DBM å gjøre.

Endret av Vilco
Skrevet

Ser nå ut som det skal være DBM som har den baren der?

Vet ikke helt....

Kan ikke si annet en at isåfall må det være i Options... på en av disse to tabbene, hvor det skal være movable bar:

76016_3.jpg

Hvis du er usikker hvilken mod det er, kan du jo gjøre som Vilco å deaktivere alt uten om DBM og se om den fortsatt kommer opp :)

Nesumar

Skrevet (endret)

Får vel slenge ut UIen jeg og. Holder det enkelt og greit, og ikke for mye stæsj på skjermen. Vilco sin UI er et eksempel til etterfølgelse

wowscrnshot021109105912ng2.jpg

Endret av KAS
Skrevet

@ KAS

Så litt uryddig ut da. Så nesten litt mer ut som du har slengt addonsa hit og dit :lol:

Men hvis du er fornøyd så værsegod.

Jeg ville fått litt mer system, spesielt på de forskjellige barene.

Og health pots osv. var litt langt unna alle de andre knappene du eventuelt bruker i combat, som kan være problematisk i en stressende situasjon hvor du plutselig mister en masse HP.

Ellers var det veldig clean, og du så faktisk karakteren din, som de fleste ikke gjør når de hiver inn en masse addons. Få litt mer ryddig og praktisk system i addonsa, så er den perfekt :)

Nesumar

Skrevet

Mye fine potensielle UI'er ute å går her. :)

Får legge opp en screenie og download link jeg også når jeg er ferdig med min. Jeg har dog et kjapt spørsmål til deg Caracarn, de framsa rundt chatten, hvor har du de ifra? Jeg prøver å få fikset noe halvtransparente frames men har litt problemer.

Skrevet

Det er eepanels. Har laget små paneler over og under chat-framen, også er det en egen innstilling for transparence fra en ende til den andre.

Skrevet

Brukte også eeplanels på mitt UI, lagde en fin effekt, og gjorde det mer organisert.

Chat i det, viktige bars i det, andre bars i det... osv.

Min og Party bars i det med mob health i et annet.

Gjorde det litt mer stylish :)

Nesumar

Skrevet (endret)
@ KAS

Så litt uryddig ut da. Så nesten litt mer ut som du har slengt addonsa hit og dit :lol:

Men hvis du er fornøyd så værsegod.

Jeg ville fått litt mer system, spesielt på de forskjellige barene.

Og health pots osv. var litt langt unna alle de andre knappene du eventuelt bruker i combat, som kan være problematisk i en stressende situasjon hvor du plutselig mister en masse HP.

Ellers var det veldig clean, og du så faktisk karakteren din, som de fleste ikke gjør når de hiver inn en masse addons. Få litt mer ryddig og praktisk system i addonsa, så er den perfekt :)

Nesumar

Helt enig i det du sier. Ting var mindre rotete før jeg bytta skjerm. Nå ble alt sammen litt usymmetrisk. Og health pot/hs burde jeg plassere i midten. Ligger i to-do, men jeg er lat :p Omen og recount er ting jeg av en eller annen grunn stadig vekk flytter rundt på. Avhengig av hva jeg gjør (dps/tanking) så er det mer/mindre sentralt og blit flytta deretter

Endret av KAS
Skrevet (endret)

Man bør bruke KgPanels og Bt4 hvis man skal mekke egen UI, jeg kjører bare en stor sort bar på bunnen fordi det gjør at det er lett å se knappene og det skaper mindre lagg en et bilde.

Prat 3.0 er en must da, det bør dere ha! Genial cha mod.

Unit framesene jeg har bruk er seff Xperl, det funker fin fint... Men hvis man blir disconnecta i et raid, når du da logger på igjen vil party framene være synlige over raid framene og du kan ikke endre på noe når man er i combat, som jeg er for dum til å fikse på.

PS: Man bør lage en bar med få, men STORE knapper for pots/healthstone/pala shield hvis man skal raide eller drive med Arena.

Endret av Fredy!
Skrevet
Unit framesene jeg har bruk er seff Xperl, det funker fin fint... Men hvis man blir disconnecta i et raid, når du da logger på igjen vil party framene være synlige over raid framene og du kan ikke endre på noe når man er i combat, som jeg er for dum til å fikse på.

Denne macroen skal vel funke uavhengig av om du er i combat eller ikke?

/run for i=1,4 do getglobal("PartyMemberFrame"..i):UnregisterAllEvents() end HidePartyFrame()

Er det en enkel måte å kjøre en macro hver gang jeg logger på? Sånn som det er nå ligger denne som en knapp jeg trykker på for å fjerne raid frames

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...