AncientLooper Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Diskusjoner om GTA IV her Kan jo bidra selv med ett par videoer + mod-nedlastinger: Invincibility mod: http://www.facepunch.com/showpost.php?p=13...amp;postcount=1
Laland Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Knallspill som MÅ oppleves av alle. /thread. Neida, er jo et utrolig spill med fantastisk produksjonsverdi.. mildt sagt utrolig!
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Veldig bra spill, selv om konversjonen fra konsoll til PC kunne ha vært gjort mye bedre.
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Et spill du garantert vil ha mange timers morro med! Det var faktisk så bra at jeg runna hele spillet hos en kompis av meg. Enda jeg ikke har spillet eller Playstation 3 selv.
Erik Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Må nok få spilt meg gjennom dette spillet, har akkurat startet. Siste jeg gjorde: Drepte Vlad, den SoB'n
iharal3 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri fått spilt GTA 4 online med andre nordmenn men har svært lyst til det hvis noen er interresert?
Essem Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Erik is slow. Jeg likte hele historien godt i tillegg til det jeg allerede har nevnt. Så må jeg ikke glemme den morsomme online-delen.
Forked Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har spilt gjennom den en gang før.. og er i gang med en ny runde. Planen er å spille gjennom med Nico nå før det kommer mer innhold. Dette blir første gang jeg handler noe som faktisk koster noe på marketplace.
ChubbyPaB Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Noen som gleder seg til Lost and Damned ? ^_^ Tror det blir ganske fett
VgRD Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Til dere som har fullført story, hva gjør dere nå? Jeg har lasted ned mod med 3x damage og kræsjer så hardt det går, for så å ringe 911:P Leke med fysikkmotoren er også utrolig artig, som å dytte folk ned trapper osv.
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke nødvendig med en egen dedikert tråd for et GTA-spill når det er et eget forum for hele serien å diskutere på. Om det er noe du trenger eller ønsker å diskutere om, opprett en separat tråd for dette. Stenges
Anbefalte innlegg