Cerandin Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 På levelene 20-24 er det ganske mange uballanser i klassene De som vet hvordan man spec'er kan spec'e noen helt syke specs på de levlene, og f.eks 1 shot'e det meste. Så klart har de også sikker mer gear enn vanlig, men syke greier hvertfal Quoter meg selv: "har å gjøre med dem som spiller klassen"
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Quoter meg selv:"har å gjøre med dem som spiller klassen" Bullshit. Rangere er noe forbanna herk på lavere levler, det er det ingen som kan nekte for med mindre de er ranger selv.
Cerandin Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Quoter meg selv:"har å gjøre med dem som spiller klassen" Bullshit. Rangere er noe forbanna herk på lavere levler, det er det ingen som kan nekte for med mindre de er ranger selv. personlig syns jeg ikke rangere er så vanskelige å ta når jeg springer rundt i white sands, har ikke spesielt store problemer med å ta dem i forhold til andre klasser.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Noen som spiller Bear Shaman? Lurer på hvordan denne clasen er nå. over et halvt år siden sist eg spillte, vill tru det er mye forandringer. regner med og få gamingcard i morgen/lørdag
The Very End Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Bear shaman er helt syke i PVP. Klarer du å få BS'n til pvp level 3 så skal jeg love deg at du kommer til å like det, de er svært fleksible og gode. I PVE er dem gode healers og ettertraktede i raids. Så BS er et bra valg, bra som PVP når du får noen pvp levler, og gode og ønsket i PVE raids.
Rata101 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Regn med å bli ganket ekstremt mye mens du levler som bear shaman. BS har lav hp pool, og blir one-shottet så det holder i starten. Det var også vanskelig å ta mange mobs på en gang. Men det kommer seg etterhvert! Det er mye micromanagement, multitasking, forskjellige spells som skal sjongleres, osv. Sånn blir det når man spiller melee healer. "I love that I can be a main healer for a group... while committing fatalities. And every time the blood splats on my screen I have the urge to leap up, kick my chair out from under me, clench my fists, let out a massive roar, and scream MOTHER F**KING... BEAAAAAAR ... SHAMAAAAAAN! *Bites keyboard in half*" - http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...2822#post372822 Bedre kan det egentlig ikke uttrykkes Endret 7. mai 2009 av Rata
The Very End Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Haha, bra beskrevet og jeg får et artig bilde i skallen min når jeg leste den teksten ^^ Mulig BS er hardt i starten, men er sinnsykt effektiv i level 80 hvertfall.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Ok, når eg slutta var BS min rundt lvl 60, så har litt levling igjenn
Dr.Greve Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hva med demonologist? De var så jævlig gimp i forhold til andre klasser ved release at det var ikke morsomt engang. Er de ettertraktet i PvE nå?
Cerandin Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hva med demonologist? De var så jævlig gimp i forhold til andre klasser ved release at det var ikke morsomt engang.Er de ettertraktet i PvE nå? Demo er så OP nå at man blir kalt noob hvis man roller en demonologist. Det er oneshot all the way baby!
Dr.Greve Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hva med demonologist? De var så jævlig gimp i forhold til andre klasser ved release at det var ikke morsomt engang.Er de ettertraktet i PvE nå? Demo er så OP nå at man blir kalt noob hvis man roller en demonologist. Det er oneshot all the way baby! Hoho Liker det jeg hører. Skal vurdere å prøve meg igjen etter eksamenshelvetet er over.
The Very End Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Så vidt jeg forstår vil også Demo bli noe buffet i neste patch, så tror ikke du blir nok ikke skuffet om du roller en
Hansoen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei. Jeg reaktiverte nettop kontoen min på AoC etter å ha spilt de 3 første månedene etter release og har et par spørsmål: Har en lvl 49(eller50) conquerer. Er denne klassen gøy og bra, eller er det noe annet som er gøyere jeg burde satse på?(gjennopplever gjerne tortage igjen;D). ER Memory Leaksene fikset og er det mye bugs igjen? Hvordan fungerer endgame PvP? Må man være i en guild og spille mye for å få noe ut av det? Hvilke servere er det mest norsk aktivitet på? Noen som har en guild jeg kan joine? Takker for svar. Gleder meg til å begynne igjen (Må bare bli ferdig med å laste ned de 100 patchene og greier som er kommet etter jeg sluttet, tar vel et par dager:P) Edit: Kan nevne at jeg er ute etter en DPS, Helst en Meleefighter, men kan også være ranged. Husker ikke mye av spillet. Hvis noen kunne gitt noen tips til Feats hadde det vært fint å Endret 12. mai 2009 av Hans-O
Cerandin Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Conqueror er en fin ting det gutten min. En av de top pvperne på Fury er conqueror, balls of steel, vet ikke om du har hørt om han. Ihvertfall så er conqueror ganske finfint i PVP ettersom dem tåler et par spanks på rompa og kan spanke litt clothies selv, så pvp wise er det faktisk å foretrekke. Er ikke no super damage på dem, men man tåler da litt til gjengjeld PvE wise har jeg ikke peiling. Tror det er ganske fint med combat ress og aurane vi tilbyr
Hansoen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 1 ting til: Hvor er det bra å queste på lvl 47(var visst ikke 49:P)? Er litt "lost" atm:P
Cerandin Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 1 ting til: Hvor er det bra å queste på lvl 47(var visst ikke 49:P)? Er litt "lost" atm:P Vært i Fields of the dead? på 48-49 så kan du gå til Eiglophian mountains, og det er en sykt herlig plass! grafikken og sangen i bakgrunne er bare så aaaaaaaaaaaaaah.... deilig!
Atomics Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Tror ca. 99% av memory leaks er fikset eller no, og hvis man sammenligner med "back then" ca. 80-90% av bugsene eller noe sånt. Så ja, mye er fikset.
Mr. President Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Sluttet 3 mnd etter release med en 80 Barb og 61 ToS. Syntes ToS var helt klart den morsomste klassen av de to. Noen som kan fortelle om hvordan den er i dag?
The Very End Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Tos er for øyeblikket VELDIG overpowered i PVP, gjør seg også utmerket i PVE for sin gode DPS. Men de vil bli nerfet noe / nedjustert i neste patch. Nå vet vi ikke helt hvor lang tid det tar før denne er ute, kan kanskje være snakk om måneder grunn STORE forandinger. Så tos vil i neste store patch bli vanskeligere å spille, men vil forsatt være en overall-ok klasse tenker jeg. Barb har visstnok fått litt kos i neste patch og som det ser ut foreløpig gjør de seg bra. Må nesten bare teste ut når patchen er ute, men kan love deg at det meste er forandret siden den gang. Combo'ene er raskere slik at det er maks 3 steg i dem nå.
Revelar Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Hmm, så nå er det ingen CTD problemer mer? Kom til lvl 55 om jeg husker rett. Conq lvl 55, men var bare morro til og med lvl 50 :/ 40-50 var morro men med mye CTD i noble district...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå