Gå til innhold

Hvordan er spillet i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Fury må være en sykt dårlig server å levle på pga. alle gankerne og rævhåla

Er ikke så ille som man skal ha det til, problemet er heller ved visse rezpads så er det helt vannvittig og White Sand er makabert. Samtidig så er det utrolig kjedelig når man er langt fra nærmeste rezpad når en ranger popper ut av stealth og dreper deg.

Skrevet

hehe skal nok ha fury, der folka i klassen min spiller og det er ikke gøy å bli ganket, men det er sykelig gøy å ganke så eg får no bare leve med det visst eg blir ganke.

dessuten kan eg jo ta en fin stun and run teknikk, bare stunner de og løper vekk og går i stealth :p

Skrevet
Fury må være en sykt dårlig server å levle på pga. alle gankerne og rævhåla

Er ikke så ille som man skal ha det til, problemet er heller ved visse rezpads så er det helt vannvittig og White Sand er makabert. Samtidig så er det utrolig kjedelig når man er langt fra nærmeste rezpad når en ranger popper ut av stealth og dreper deg.

Jeg er level 53 ToS, og i går skjedde akkurat det der med meg. :p

Han var level 58, Ranger, og angrep meg "bakfra". Har aldri likt ToS-en min i PvP, men det funket veldig bra. Kampen var fort over, han døde. Plasserte totemen min, stucket han, og peiset på med masse lightning. :D

Det var gøy, anbefaler TøS til alle!

Skrevet

Skjønner godt at dere kan bli lei av å bli ganka hele tida. (Jeg må vel tilstå at jeg ikke lar folk værra ifred når jeg lvler alts ;) ) Men det er ikke så ille som dere ska ha det til. Den værste tida er vel når man er ferdig i Tortage og frem til man kan starte i Villas. (Villas er garantert den beste exp`n/tid, men jævli kjedelig da. Man kan uten problemer slippe unna all form for pvp der om det er ønskelig) Så fra lvl 20 ->40ish er altså den værste tida. Denna kan fylles med bra mange 6manns instancer, så man kan om man er smart slippe unna det meste pvp contentet der også.

Så ska det sies at det er de som bruker lang tid på å lvle da de aktivt søker etter pvp action. Mange av dissa er gode nok til å denge de som samler seg i grupper for å ganke, enkelt og greit fordi de som samler seg i grupper for å pvp`e på lowlvl steder gjerne suger hardt :blink: Så skillz er ett tema her også folkens. Så gå litt i dere sjøl om dere dauer mot alt og alle. Spør dere om non duells mot folk, så sier de som regel ja. Kanskje dere kan lære noe.

Og alle klasser har sine særpreg, svakheter og styrker. Så å be folk om å sammenligne klasser blir gjerne litt diffust. Mageclasses eller prestclasses er jo ett rimelig trygt valg, da disse ofte trengs i både pve og pvp sammenheng i endgame.

Vedrørende innhold på endgame. Velger du å kun gjørra pve, så er det jo rimelig lite.. Velger du å kun gjørra pvp, så er det jo så som så.. Velger du å gjørra begge, så er det mer enn nok content. Selv for rimelig hardcore folk. Ett tips kan jo værra å sikte seg inn på ett guild som faktisk kan tilby alt (ska ikke begynne no reklame for guildet mitt her)

Noen buggs er det ennå. Ubalance mellom de forskjellige klassene er det selvfølgelig. Men detta hører med i MMO`s. Blir ikke kvitt detta i ett MMO, men det forander seg ettersom FC forandrer på ting. Blir jo f.eks svært spennende å se om ikke DT blir neste OP klassa når de får knockback.. who knows. Syns de er farlige som de er ;)

Skrevet (endret)

Når de får inn flere typer våpen og rustninger/klær så skal jeg vurdere å komme tilbake. Latterlig at jeg som lvl 80 så ut som en ny spiller i Tortage. Det at man får nye ting er noe jeg liker, at man kan se på karakteren at man blir sterkere og mer 'fancy' eller tøff. Har lest litt rundt, og det ser ikke ut som det kommer med det første.

Endret av Madmachinery
Skrevet
Når de får inn flere typer våpen og rustninger/klær så skal jeg vurdere å komme tilbake. Latterlig at jeg som lvl 80 så ut som en ny spiller i Tortage. Det at man får nye ting er noe jeg liker, at man kan se på karakteren at man blir sterkere og mer 'fancy' eller tøff. Har lest litt rundt, og det ser ikke ut som det kommer med det første.

Du har da culture armor, nye epics som dropper fra Wing 3, hva mer forventer du rett etter storpatchen?

Skrevet

Klassegear som ein henter i epic instanser og dungeons har alltid sett ulikt ut fra tortage-gear. Epic gear har alltid vert ulikt frå dette igjen. I tillegg har ein fått to-tre nye dungeonset, culturarmor, cityarmor og pvp-armor siden release. Ikkje alle desse setta er fullstendig ulike kvarandre, men for alle som speler spelet er det lett å sjå forskjell på kven som er fullgeara med epics, dungon set, pvp set eller culture set. Ingen av dei (med unntak av necro culture) ser ut som noko ein får i tortage.

Skrevet

Dere snakker om epic gear og rare drops; Jeg snakker om vanlig loot ellers i Hyboria. Jeg ønsker mer variasjon; tror det hadde gitt folk en bedre opplevelse om de hadde litt flere valgmuligheter. Det behøver ikke være noen prioritet, bare så lenge det skjer.

Skrevet
Dere snakker om epic gear og rare drops; Jeg snakker om vanlig loot ellers i Hyboria. Jeg ønsker mer variasjon; tror det hadde gitt folk en bedre opplevelse om de hadde litt flere valgmuligheter. Det behøver ikke være noen prioritet, bare så lenge det skjer.

hva skal du med "vanlig" loot når det er gode blue drops/rewards? Green gear bruker man ikke :)

Skrevet

hva skal du med "vanlig" loot når det er gode blue drops/rewards? Green gear bruker man ikke :)

Mer variasjon er en selvfølge i et spill som AoC, men Funcom feilet desverre angående variasjon ved launch.

Jeg gleda meg til å kunne loote armor som mobs selv brukte, men dette var også noe jeg måtte godta at ikke fantes.

Og det er ikke alle som orker å dra inn i dungeons sammen med et team for å skaffe armor når dem får armor fra quests og drops rundt om.

Skrevet

Problemet er vel at folk er veldig opptatt av stats, samtidig som en ønsker variasjon i utseende. Variasjon i klær og utstyr er det jo masser av, om en bare tenker på utseende. Av og til må en kanskje velge det ene eller det andre...

Skrevet

Blir morro med ny patch idag. Håper ikke serveren blir ustabil igjen. Tror en del av dx10 kommer idag.

Elsker spillet, det er kjempe morro. Mye bedre enn wow.

Skrevet

Var det noko stort som skulle komme? Eg rekna med det berre var ein ny liten oppdatering eller fix. Har jo kome eit par av dei sidan forrige store patch.

Er sjøl inne i ein god AoC-stim igjen, med både nye og gamle karakterar. Hadde eit par gode timar i blant anna Aztel's Approach i går. Moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...