Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vurderer å starte med Aoc igjen nå. Er alle klassene blitt skikkelig balansert nå? husker at når jeg spilte så var det jo slik at jeg var DT og den ble jo skikkelig svekka for hver nye patch som kom og ble da banka av alle andre klasser på PvP.
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vurderer å starte med Aoc igjen nå. Er alle klassene blitt skikkelig balansert nå? husker at når jeg spilte så var det jo slik at jeg var DT og den ble jo skikkelig svekka for hver nye patch som kom og ble da banka av alle andre klasser på PvP. DT er fortsatt en svak klasse hvis du ikke har noen aning om hvordan du skal spille den. Men, det er mange gode DT spillere der ute, ihvertfall på Fury som jeg spiller på Klassene er mye bedre balansert enn før hvertfall
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg vurderer å begynne med AoC igjen, men venter muligens og ser om Darkfall flopper først. På realese spillte jeg en lvl 65 HoX, hvordan er HoX nå iforhold til pve dps og vs andre classes i pvp?
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg vurderer å begynne med AoC igjen, men venter muligens og ser om Darkfall flopper først. På realese spillte jeg en lvl 65 HoX, hvordan er HoX nå iforhold til pve dps og vs andre classes i pvp? Hox er en veldig balansert klasse mellom PvE og PvP, de er omtrent like gode på begge områder, ihvertfall såvidt jeg har oppfattet det. Blir vanskelig for meg å si eksakt hvordan de fleste klassene er å spille, ettersom jeg kun spiller Conqueror.
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om AoC har tenkt å tilby noen gratis dager til folk som har en Account som er inactive? Har kjempelyst til å begynne å spille, men har ikke økonomi til å betale for en hel måned hvis det ikke lønner seg. Funcom nevnte at de skulle gi alle inaktive spillere ca en uke med gratis gametime for å få tilbake flere spillere, men er en stund siden de sa det. Tror kanskje rundt april at det vil skje noe Skal ihvertfall gi beskjed her på forumet når de annonserer det!
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Funcom nevnte at de skulle gi alle inaktive spillere ca en uke med gratis gametime for å få tilbake flere spillere, men er en stund siden de sa det. Tror kanskje rundt april at det vil skje noe Skal ihvertfall gi beskjed her på forumet når de annonserer det! Virker veldig tregt dette her da... Skulle tro at FC vil ha tilbake spillere så fort som mulig, og da er vel april litt lenge å vente.
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Virker veldig tregt dette her da... Skulle tro at FC vil ha tilbake spillere så fort som mulig, og da er vel april litt lenge å vente. Det er sant, men de nevnte rundt februar - mars først. Men Funcom er jo ikke akkuratt kjent for å like å informere kundene sine though Men skal gjøre litt research
Glipp Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Arrggh.. lyst til og reactivere accounten her og nå! men bøt jeg venter på patchen? mener, vil jeg kanskje bli skuffet hvis jeg starter nå, enn hvis jeg venter til patchen?
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Arrggh.. lyst til og reactivere accounten her og nå! men bøt jeg venter på patchen? mener, vil jeg kanskje bli skuffet hvis jeg starter nå, enn hvis jeg venter til patchen? hvilken patch er det du sikter til? Vil da ikke si du vil bli skuffet hvis du reactivater kontoen din nå nei Heller positivt overrasket!
Glipp Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 patch 1.4 eller 1.14 eller hva det nå er som skal komme i denne mnd'en slik jeg har forstått 1 spørsmål til, før jeg reactiverer, som jeg SKAL i kveld. alt ut i fra svaret på dette spm'et nå som det er blitt server merge, er serverene like tomme, eller er det litt crowded ? kjedelig og spille i et "ghost spill"
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 patch 1.4 eller 1.14 eller hva det nå er som skal komme i denne mnd'en slik jeg har forstått 1 spørsmål til, før jeg reactiverer, som jeg SKAL i kveld. alt ut i fra svaret på dette spm'et nå som det er blitt server merge, er serverene like tomme, eller er det litt crowded ? kjedelig og spille i et "ghost spill" Det er ikke ghost byer igjen, ikke såvidt jeg vet hvertfall. Det er faktisk mulig å få gruppe til instances etc. Og det er ikke crowded, pga det blir laget flere instances av f.eks kheshatta, Thunder river, Ymir's pass etc.
Glipp Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 takker for svar. da blir det og reactivere og fortsette på ymir pve! eller hva nå enn slags server jeg har blitt transfered til etter mergin'gen
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 takker for svar. da blir det og reactivere og fortsette på ymir pve! eller hva nå enn slags server jeg har blitt transfered til etter mergin'gen Vil bare nevne at det er gratis transfers frem til 28. februar tilfelle du fikk lyst til å spille en annen type server!
Schwing Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 fint å se en positiv tone i forhold til AoC igjen. Spilte frem til lvl 65 (ca) på en conqueror før jeg gav meg. Vurderer å starte på igjen, men er litt nysgjerrig på hvordan conqueror er nå? Likte klassen veldig godt, men opplevde at jeg til stadighet ble one-shotta (iallefall nesten) i PvP. Hvordan er conq. nå? Har de forresten fixet crafing systemet slik at dette er blitt litt mer interressant? Hvordan er det med handels-systemet? Husker det var store problemer pga at items var så lite forskjellig+bugs med gems og sockets osv. Er dette fixet?
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 fint å se en positiv tone i forhold til AoC igjen. Spilte frem til lvl 65 (ca) på en conqueror før jeg gav meg. Vurderer å starte på igjen, men er litt nysgjerrig på hvordan conqueror er nå? Likte klassen veldig godt, men opplevde at jeg til stadighet ble one-shotta (iallefall nesten) i PvP. Hvordan er conq. nå? Har de forresten fixet crafing systemet slik at dette er blitt litt mer interressant? Hvordan er det med handels-systemet? Husker det var store problemer pga at items var så lite forskjellig+bugs med gems og sockets osv. Er dette fixet? kan du spille conqueror, er det en av de beste pvp klassene. En av top playerene på Fury (PVP), er Conqueror Crafting systemet suger enda men de holder på å fikse det, men har komt mer crafting ting da Og auction house og det har blitt fikset Spillet er nesten bug fritt
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært fint med et par dager gratis på allerede eksisterende account ja. Dersom noen fra FunCom leser dette, så støtter jeg dem som sa det tideligere"!
tommen_h Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Second that! Tror det kunne vært en meget bra løsning for oss som er på vippepunktet og har lyst å prøve hvordan det "nye AoC" er. Tror de kan få en del brukere igjen hvis de gjennomfører det. Ps. Takk for bra svar Cerandin
Crouser Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Spilletallet stiger nå. Når vi har gått gjennom 2009 vil jeg tro at det er mange spillere i Age of Conan. Har også tro på at Age of Conan KAN ta opp kampen med World of Warcraft, men dette er nok etter ei god stund tipper jeg. Folk må jo begynne å fatte at World of Warcraft er UTE nå. Og da kan vi nok endelig få slutt på all snakken om at Age of Conan var en fiasko vel? LA FRAMTIDEN KOMME! HEADS WILL ROLL !! ~Crouser
The Very End Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kort, nei AOC blir aldri større eller kommer til å konkurere med Wow, slik er det bare, selv om jeg så gjerne skulle ønske noe annet. Men når det er sakt, jeg har stor tro på at det kommer mange nye og gamle fjes tilbake til AOC. Så håper det stiger litt nå (noe som det burde gjøre), og legge seg stabilt på en 150-200 000 spillere Hehe, det hadde også sikkert vært ideelt for FC.
Crouser Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kort, nei AOC blir aldri større eller kommer til å konkurere med Wow, slik er det bare, selv om jeg så gjerne skulle ønske noe annet. Men når det er sakt, jeg har stor tro på at det kommer mange nye og gamle fjes tilbake til AOC. Så håper det stiger litt nå (noe som det burde gjøre), og legge seg stabilt på en 150-200 000 spillere Hehe, det hadde også sikkert vært ideelt for FC. Mener det at WoW vil synke i spillertall. Også vil AoC ta igjen dette tallet. I løpet av året regner jeg med at AoC vil ha rundt 300-600 000 spillere. Og dette hadde jo vært flott for serverne. ~Crouser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå