Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Ser ikke ut som han er veldig bra utstyrt.

Edit: han her.

Skjul
2629933878_4c21ff872c.jpg
Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hvor lang tid brukte du på den?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var den siste acten ikke sant?

Skrevet

Synes Gears Of War 2 er enda drit, leker bare deg Astonjas ;). Du vet hva jeg prater om :p

Faen ikke fikk spilt noe Gears Of War 1 idag, måtte nøye meg med PS3en da :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Syns ikke du er morsom Toman.. :angry:

Skjul
:lol:
Endret av Bruker-127711
Skrevet

Det er forøvrig jævlig moro når han prøver å voldta reaverne, da. Makan til intens jakt skal du lete lenge etter! Er nesten 100% på at den jakta var 60fps, for til tider gikk den vannvittig fort!

Skrevet

Mener og ha lest at hele spillet skal være det, men den jakta så tror jeg virkelig dem greide og presse ut 60 fps, for jeg var mind blowed away! Sykeste grafikken jeg noen gang har sett og så utrolig fort alt gikk :D

Gjest Slettet+56132
Skrevet

De to første gangene greide jeg ikke å skyte noen fordi alt gikk for fort og jeg rett og slett bare nøyt synet av omgivelsene. Tredje gangen derimot funket det fint. Men du og du for en vannvittig opplevelse, når vi passerte den enorme marken fikk jeg en klump i halsen før jeg parkerte to-tre reavers og smilte godt for meg selv over den sinnsykt episke kampen i luften. Hadde spillet sluttet med at vi drepte Skorge i den kampen og bare fløy avgårde tror jeg at jeg hadde grått av glede :p

Skrevet

Jeg har spilt i fullt norsk party fra 20.00 til 04.00 nå. Party-lederen vår med fiber-linje ble host omtrent hele tiden, og vi vant alt bortsett fra 2-3 kamper. :D

Gjest Bruker-127711
Skrevet

GON Elith gjø rspillet nærmest perfekt :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

7h475 4w350m3! Gr347 n3w5!

Skrevet (endret)

Et filter ville sikkert ført til lengre ventetid i matcmaking. Nå vil det søkes etter spillere i samme land først, så utvides søket regner jeg med.

Endret av drugiS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...