Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Ang den tidligere diskusjonen om nummeret til Cole; Det er 83 ;) Spiller Campaign nuh.

As I said :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"oooh, number 83. Please, sign my shirt"

Det har jeg hørt mange ganger. Det var en eller annen bug der, så connectionen låste seg hver gang vi kom dit. :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Lurt å ta han coop, Dom er ganske så retarded av og til :)

Skrevet (endret)

Ja, har tenkt til å ta insane coop. Også skal jeg ikke hoste.

Da slår jeg mange achievements-fluer i en smekk :)))

Edit: Dom lå på bakken og hylte hele tiden når jeg tok raam sist. Ubrukelig.

Endret av Sadfez
Skrevet

Raam på insane er vanskelig. Aner ikke hvor mange ganger jeg prøvde å ta ham før jeg fikk tatt ham, men det var en lykkelig dag. Sov godt den kvelden B)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg visste ikke det på starten.. Irriterende når du misforstår en boss ol.

Skrevet

Men han jeg spilte med var tilbakestående. Jeg måtte jo rope "NORWAY SCANDINAVIA EUROPE" hundre ganger inn i micen før han skjønte at jeg ikke kom fra New Orleans. Hyggelig fyr var han i hvert fall. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg hadde bare lancer og Gnasher de første gangene, helt til jeg så at det lå en torque bow i "checkpoint rommet"

Skrevet
Men han jeg spilte med var tilbakestående. Jeg måtte jo rope "NORWAY SCANDINAVIA EUROPE" hundre ganger inn i micen før han skjønte at jeg ikke kom fra New Orleans. Hyggelig fyr var han i hvert fall. :)

:lol: :lol: :lol:

Jeg synes ikke lancer'n holdt mot RAAM jeg.. Brukte for det meste bua for å få vekk kryllsa og kasta granater mot han, mens co-op partner'n min tok headshots med sniper'n. Brukte ikke mange ganger før jeg fikk den, men det skal sies at jeg prøvde 2 forskjellige partnere da han første også var tilbakestående slik som din drugiS :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kanskje jeg kan komme på.. Kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...