Gå til innhold

SC 2:Hvilken liga er du i, og hvor mange wins?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Platinum, men hører hjemme i Diamond. Har møtt 90% diamond spillere den siste tiden, og er ofte listet som favored mot folk som for tiden er i diamond.

 

Har 77 wins etter reset tror jeg. Har blitt noen games :)

Update:

Er nå lik situasjon... bortsett fra at jeg nå er i diamond, og nesten utelukkende møter master league motstandere.

Lenke til kommentar

Platinum, men hører hjemme i Diamond. Har møtt 90% diamond spillere den siste tiden, og er ofte listet som favored mot folk som for tiden er i diamond.

 

Har 77 wins etter reset tror jeg. Har blitt noen games :)

Update:

Er nå lik situasjon... bortsett fra at jeg nå er i diamond, og nesten utelukkende møter master league motstandere.

høyere win % mot de vil få deg oppgradert, om ikke så vil du fortsette å møte dem men være i diamond

skjønner ikke at dette ikke sitter ennå det er ikke noe "hører hjemme i men er i"

Lenke til kommentar

Platinum, men hører hjemme i Diamond. Har møtt 90% diamond spillere den siste tiden, og er ofte listet som favored mot folk som for tiden er i diamond.

 

Har 77 wins etter reset tror jeg. Har blitt noen games :)

Update:

Er nå lik situasjon... bortsett fra at jeg nå er i diamond, og nesten utelukkende møter master league motstandere.

høyere win % mot de vil få deg oppgradert, om ikke så vil du fortsette å møte dem men være i diamond

skjønner ikke at dette ikke sitter ennå det er ikke noe "hører hjemme i men er i"

Nå vinner jeg jo omtrent 50/50. Når man har en 50/50 win/loss mot master leaguespillere... så sier det seg jo selv at man hører hjemme i master og ikke diamond.

Lenke til kommentar

Platinum, men hører hjemme i Diamond. Har møtt 90% diamond spillere den siste tiden, og er ofte listet som favored mot folk som for tiden er i diamond.

 

Har 77 wins etter reset tror jeg. Har blitt noen games :)

Update:

Er nå lik situasjon... bortsett fra at jeg nå er i diamond, og nesten utelukkende møter master league motstandere.

høyere win % mot de vil få deg oppgradert, om ikke så vil du fortsette å møte dem men være i diamond

skjønner ikke at dette ikke sitter ennå det er ikke noe "hører hjemme i men er i"

Nå vinner jeg jo omtrent 50/50. Når man har en 50/50 win/loss mot master leaguespillere... så sier det seg jo selv at man hører hjemme i master og ikke diamond.

nei det sier meg at du akkurat ikke er på det nivået du trenger for å rykke opp, en 60% win rate hadde vært en annen sak, for alt du vet så kan det være du blir matchet mot folk som er på vei ned...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, ligger langt bak i forhold til mange andre her..

 

7. plass i silver, ca. 40 wins. Begynte med SC2 for første gang for fire dager siden. Gikk rett på online, så tapte en del kamer før jeg begynte å vinne. Spiller (eller har spillt) kun 2v2. Spiller med en romkamerat som installerte det samtidig med meg. Får litt tips og coaching fra en annen romkamerat som er i platinum/master.

Lenke til kommentar

Platinum, men hører hjemme i Diamond. Har møtt 90% diamond spillere den siste tiden, og er ofte listet som favored mot folk som for tiden er i diamond.

 

Har 77 wins etter reset tror jeg. Har blitt noen games :)

Update:

Er nå lik situasjon... bortsett fra at jeg nå er i diamond, og nesten utelukkende møter master league motstandere.

høyere win % mot de vil få deg oppgradert, om ikke så vil du fortsette å møte dem men være i diamond

skjønner ikke at dette ikke sitter ennå det er ikke noe "hører hjemme i men er i"

Nå vinner jeg jo omtrent 50/50. Når man har en 50/50 win/loss mot master leaguespillere... så sier det seg jo selv at man hører hjemme i master og ikke diamond.

nei det sier meg at du akkurat ikke er på det nivået du trenger for å rykke opp, en 60% win rate hadde vært en annen sak, for alt du vet så kan det være du blir matchet mot folk som er på vei ned...

I call bullshit on this one.

 

post-93392-0-86050400-1314131046_thumb.png

 

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Kan man ikke se hvor mange losses man har også? Win/loss ratio hadde jo også vært interessant i tillegg til kun wins.

Nei ditt sinn er for skjørt til dette, bestemt av blizzard

Bare BS. Samme grunn som at du ikke kan se MMR på profilen din, Blizzard vil ikke at folk skal flexe e-peenen sin konstant.

 

Idiotisk. Jeg vil ha mer stats! :wallbash:

 

Du kan laste ned SC2Gears, jeg bruker det og har samlet inn de fleste gamene mine, og den viser utrolig mye nyttig informasjon som kan brukes til analyse eller bare morsomme statistikk. Uansett; jeg sitter ikke på SC2-maskinen nå, men jeg kan se statistikk som f.eks. winrate mot de forskjellige rasene, winrate på forskjellige maps, buildorders, de mest brukte ordene (mange festlige ord der, haha). Dog, SC2Gears er litt pes å sette opp om du ikke har rimelig god peiling på å dille med slikt fra før av. Men det er definitivt verdt det når det er startet opp. Ingenting bedre enn å høre en koreansk damestemme snakke hver gang etter en game, huhu.

 

EDIT: Ser noe diskusjon litt lengre oppe her angående det med hvilken liga man burde være i. Er en guide om det på TL, men greier ikke å finne den når jeg trenger. Menneh, uansett; hele poenget er at man blir plassert i ligaen du har 50/50 win-loss ratio. Er man i bronze og har 80% win rating burde du være i silver. Har du 70% win rating som gold burde du være i platinum. Er du i platinum og har 50/50 mot masters burde du være i masters. Det er balansert omkring det å vinne/tape like mye, ikke vinne utrolig mye og dominere hele ligaen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...