Laka Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Hei! Ser etter noen som er interessert i å hjelpe meg med å sette opp en webside for en interesseorganisasjon. Er det noe her som kunne tenke seg å bidra så vær vennelig å ta kontakt via privat melding. Det er selvfølgelig ikke gratisarbeid. Jeg kommer med lite informativt her, men tar du kontakt via pm så vil du få alt du trenger å vite Mvh, LasseAndreK
Treblad Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Hei! Ser etter noen som er interessert i å hjelpe meg med å sette opp en webside for en interesseorganisasjon. Er det noe her som kunne tenke seg å bidra så vær vennelig å ta kontakt via privat melding. Det er selvfølgelig ikke gratisarbeid. Jeg kommer med lite informativt her, men tar du kontakt via pm så vil du få alt du trenger å vite Mvh, LasseAndreK *sperrer øynene opp* Fortell!
Laka Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Skrevet 16. juli 2003 Har funnet personen, men takk for alle tilbakemeldingene! ---Avsluttet---
adawen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!*
Laka Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =)
adawen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =) Ik. Ja, okei.. *snørpe igjen*
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =) Ik. Ja, okei.. *snørpe igjen* Lag noe bra da! hehehe... neida;) skal ikke mobbe 8) BTW: Disse postene vil vi gjerne ha i vårt web-design forum, ikke her.
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Post evt. layouter og betaer da adawen! Du poster aldri noe her! Har du glemt webdesignerne eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå