Gå til innhold

påskeferie i kristiansand


Anbefalte innlegg

Hei

har tenkt en 3 dagers-tur til kristiansand i påskeferien, har aldri vært nede der og er litt usikker hva en skal gjøre der i 3 dager. dyreparken vet jeg, men ellers? er ikke intressert i museer å slikt. noen som veit mye om kristiansand? billige overnatting-palsser? sentrumet er jo sikkert steng i påskeperiode, så hva skal jeg gjøre der??????????hjelpppppppppppp

 

 

takk

Endret av halaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler heller Goldfinger eiendom/Bellevue Villa hvis man først skal overnatte i Kristiansand. Meget god standard og billig i pris. Mine foreldre har brukt disse tre ganger på rad (før het de Goldfinger Plaza og lå ikke så langt unna Lund-brua, men har altså flyttet i år) nå og betaler 1200 kr for overnatting fra torsdag til søndag for treroms leilighet rett ved bystranda (ikke langt unna fiskebrygga og Markens gate). Frokost er ikke inkludert, men det ligger butikker rett ved som også er åpent i påsken.

 

Hva man skal finne på? Tja, Dyreparken er nesten det mest naturlige valget, da Kristiansand generelt sett er ganske dødt nå i påska. Mange restauranter holder dessuten stengt, og det er ikke spesielt mange aktiviteter her nede for tiden, sånn sett er Kristiansand aller best om sommeren. På lørdag er det meste oppe til fire, det skal sies, da holder f.eks IKEA, Sørlandsparken og Sørlandssenteret åpent.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...