Gå til innhold

Hårstyling-produkt i væskeform?


Anbefalte innlegg

Sist jeg var hos frisøren fikk jeg noe i håret som hadde væskeform, det var altså ikke voks, gele eller spray. Jeg glemte å spørre om hva det var. Noen her som har peiling på hva det kan være?

 

Det har altså noe av samme funksjonen som de typene jeg har nevnt, men hadde væskeform. Tenkte å prøve det ut hvis jeg finner ut hva det var. Bruker voks nå, men ofte går det galt og ser helt jævlig ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprø tanke: Kanskje frisøren din veit kva det var?

Det fins jo ufatteleg mange hårstylingvariantar no, og utan at vi veit kva merker din frisør fører, så skal det godt gjerast å gjette seg fram til produktet.

 

Enda sprøere tanke: kanskje jeg bare stakk innom en random frisør som jeg ikke vet navnet på og som ikke ligger her.

Lenke til kommentar

Enda sprøere tanke: kanskje jeg bare stakk innom en random frisør som jeg ikke vet navnet på og som ikke ligger her.

 

Ja, sorry, det måtte jo vere åpenbart. Eg skjønar ikkje sånt, eg som pleier å vere medviten når eg dreg rundt i verda.

 

Jeg aner ikke hva du prater om. Poenget er uansett at jeg ikke bare kan kontakte frisøren og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...