Gå til innhold

Hvor blir det av pengene mine? (absoluttspill.no)


Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Fått igjen pengene?

 

Har fortsatt ikke fått noe svar på mail... Latterlig! Går fra terningkast 6 til 1.

Rart de plutselig har blitt så elendig på besvaring av mail + at de nesten aldri får spill til release. :S

Nei, ikke fått noen penger. Ja, ille at det har gått sånn nedover.

 

Skal få ringt forbrukerrådet i mårra. Har sendt de mail og klaget inn Absolutt Spill, men ikke fått noe svar fra dem. Så får se hva dem sier da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan går det? Fått igjen pengene?

 

Har fortsatt ikke fått noe svar på mail... Latterlig! Går fra terningkast 6 til 1.

Rart de plutselig har blitt så elendig på besvaring av mail + at de nesten aldri får spill til release. :S

Nei, ikke fått noen penger. Ja, ille at det har gått sånn nedover.

 

Skal få ringt forbrukerrådet i mårra. Har sendt de mail og klaget inn Absolutt Spill, men ikke fått noe svar fra dem. Så får se hva dem sier da.

Men da regner jeg med at du har sendt klageskjemaet via mail, og ikke bare skrivet til Forbrukerrådet. Klageskjemaet finner du på forbrukerportalen.no

De gir bare råd via mail og telefon. Skal de hjelpe deg, så må skjemaet fylles ut.

Lenke til kommentar

Hvordan går det? Fått igjen pengene?

 

Har fortsatt ikke fått noe svar på mail... Latterlig! Går fra terningkast 6 til 1.

Rart de plutselig har blitt så elendig på besvaring av mail + at de nesten aldri får spill til release. :S

Nei, ikke fått noen penger. Ja, ille at det har gått sånn nedover.

 

Skal få ringt forbrukerrådet i mårra. Har sendt de mail og klaget inn Absolutt Spill, men ikke fått noe svar fra dem. Så får se hva dem sier da.

Men da regner jeg med at du har sendt klageskjemaet via mail, og ikke bare skrivet til Forbrukerrådet. Klageskjemaet finner du på forbrukerportalen.no

De gir bare råd via mail og telefon. Skal de hjelpe deg, så må skjemaet fylles ut.

Jepp jepp, fyllte ut skjema og sende det på mail til dem. Så det skal være i orden tror jeg. :) Men, fortsatt ikke hørt noe mer fra dem. Ringe senere i dag. :)

Lenke til kommentar

Håper at absoluttspill svarer på brevet til Forbrukerrådet da. Om de ikke gjør det, så vil det ta lang å få saken igjennom FTU.

Men jeg håper du får et positivt svar snart.

Si ifra åssen det går da.

Får håpe det. Snakket med noen hos forbrukerrådet nå, og klagen er fortsatt inne til behandling. Ville mest sansynlig få svar i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar

Virker som det har gitt resultater og kontakte forbrukerrådet.

 

Sto ikke så mye spennende i brevet de sendte ut. Kort fortalt, så sto det bare at jeg hadde sendt inn en klage på Absolutt Spill, ikke noe mer detaljert om klagen. Og at de ikke ville ta noen stilling i saken før begge parter hadde fått sagt sin side i saken. Så Absolutt Spill har da to uker på å svare forbrukerrådet/(meg?) før saken eventuelt går videre.

 

Har nå fått mail fra Absolutt Spill, som følge av brevet fra forbrukerrådet.

 

Hei

 

Vi beklager på det sterkeste for situasjonen og at du ikke har fått varene eller refundert pengene til nå.

På grunn av personlig tragedie som har gått utover driften av Absolutt Spill' date=' har vi ikke klart å være helt på topp med levering og behandling av varer og ordre slik vi tidligere har vært.

Siden det nå har vært enkelte utgifter som var nødt til å dekkes for å kunne fortsette driften av nettbutikken, har det ikke vært nok likviditet til å dekke din ordre.

 

Vi jobber nå, og har den siste tiden jobbet på spreng for å komme tilbake der vi tidligere har vært, og føler nå at vi styrer i riktig retning.

Vi kan forsikre deg om at du vil få pengene dine tilbake, sammen med en kompensasjon for at du har vært så uheldig med vår behandling.

 

Håper dette gir en litt bedre forklaring på hvorfor du ikke har blitt fulgt opp tilstrekkelig og på situasjonen vår.

Vi er helt klare og kjører hardt på for å nå opp til nye høyder og igjen være best på service og levering.

 

Facebook siden vår ble opprettet for å nå flere mennesker og øke trafikken vår og kommunisere med våre kunder via sosiale medier og for å skape interesse for oss.

Siden veggposten som er publisert der nå fremstår svært negativt, ønsker vi å slette den (med mindre du har noen innsigelser), slik at besøkende ikke får negative assosiasjoner til oss som førsteinntrykk.

Det skaper bare en videre negativ spiral, og vi håper å kunne bruke siden til noe positivt, og at dette og fremtidige henvendelser som gjelder ordre o.l. kan taes videre på e-post.

 

Beklager igjen for den dårlige behandling, men vi lover nå at vi skal rydde opp i dette, selv om det dessverre tar litt lengre tid på grunn av situasjonen og tragedien nevnt over.

 

Håper dette gir deg en bedre forståelse av situasjonen vår og at vårt løfte om å rydde opp hjelper, selv om det tar lengre tid.

 

Vennlig Hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan

Daglig Leder

[/quote']

 

Dette virker bra. Så da har jeg tro på at det ordner seg snart. :) Håper de klarer og komme seg på bena igjen, og når opp til den standarden de har hatt tidligere. Kan gi dere en oppdatering her når saken er blitt løst fullstendig.

Lenke til kommentar

hmm, har ikke fått no mail enda... :(

 

Jeg spurte om et estimat for når ting ville være ordnet. Fikk da dette som svar:

 

Vi har dessverre noen flere som er i samme situasjon som også vil bli behandlet som deg og broren din. Siden det er flere saker som skal behandles og ordnes opp i har vi ikke noe estimat akkurat nå, men vi skal prøve å få gått igjennom disse og komme tilbake med mer info i løpet av neste uke.

 

Virker altså som de prøver og rydde opp i alt på en gang. Så om du ikke har fått noen mail, tror jeg ikke det er noen krise. Oppdaterer her hvis jeg hører noe mer i løpet av neste uke. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...