Gå til innhold

[Løst] BF 2 på Steam vil ikke godta produktnøkkel etter ny maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet ikke helt om dette er det riktige forumet å ta det opp (mulig det burde vært i en tråd for Steam), men det kan jo være noen her som kjenner til problemet og løsningen.

Jeg har kjøpt Battlefield 2 på Steam. På en dårlig maskin. Nå har jeg fått en langt bedre maskin. Har installert Steam og lagt til Battlefield 2 der.

Men når jeg skal skrive inn produktnøkkelen får jeg beskjed om at den allerede er i bruk.

Hjelp! Og jeg som gledet meg så veldig til å prøve BF2 på ny maskin i helgen! Kan noen hjelpe meg med gode råd? På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare laste ned BF2 via Steam, så logge inn på din EA Konto når du kommer inn i spillet? Burde gå. Jeg har iallefall BF2 på steam som fungerer. (Har ikke prøvd på flere maskiner)

Skrevet

Løste det. Chattet med EA (veldig bra, fikk kontakt etter ti minutters venting), og de fant feilen raskt. Kan vel egentlig skylde på Dagbladet. De startet en mailtjeneste som de kalte Start.no, som de la ned igjen, hvis du ikke vil betale ca 30 kr mnd for 100 megabyte plass. Jeg har etter hvert byttet epost, og oppdatert dette, også hos EA, men det er den opprinnelige eposten som gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...