Gå til innhold

Genialt videoklipp


dronjom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

ok små drittunger :p jeg får plutselig mail på pm fra folk som mener at videoene mine og vitsene mine er så rævva at jeg vil slite med det, så da tenkte jeg det var på tide å laste opp

 

en

 

skikkelig

 

BODYVIDEOOOO!!!!:DDD

 

sjekk mine former etter all WF dansing, skikkelig nice eller hva, jeg har gått ned 10 kilo siden februar... dvs på 4 måneder!! Very nice eller hva, og en skikkelig nice sang også?! Dette blir KOSELIG så nå fær ni sluta kjattra på mine videoer:p more to come:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ru-Wb7A8Lgs

Endret av dronjom
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hehe, takk for du hygger deg litt brad:p er jo det som er poenget, jeg er ikke så selvopptatt:p hehe. er ikke koselig med selvlaget sanger da?:))) hehe. popkorn: kanskje jeg har lyst til å drite meg ut, masse:D nei skal skjerpe meg hvis det blir for dumt da:p ha en trivelig aften:)

Lenke til kommentar

JAAA MIIIN OGSÅÅÅÅ, JEZZZ- DET STÅÅÅR JOOO BONDEEGUTT1 PÅ DISPLAYENNN, ALAAAARMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

hvilket veddemål? tapte jeg en melkesjokolade? isåfall sørger jeg i og med at det er livretten min :(

 

takk for medaljen! :) er ikke alle som får medalje, så er ikke det KOSELIG??? :dribble::dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...