Gå til innhold

Eckhart Tholle, spirituell leder


Anbefalte innlegg

Lurte litt på hvordan dere andre har tolket livsynet/filosofien til Eckhart Tholle? Ideer og meninger fra andre som har oppdagen hans visdom?

 

f.eks spørsmåler om egoet, "pain-body" og tilstedeværelse?

 

For dere som ikke har hørt om han før, her er en lenke som kan gi dere en kjapp innføring. Har forandret meg vertfall til det positive!

Endret av maramd08
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte litt på hvordan dere andre har tolket livsynet/filosofien til Eckhart Tholle? Ideer og meninger fra andre som har oppdagen hans visdom?

 

f.eks spørsmåler om egoet, "pain-body" og tilstedeværelse?

 

For dere som ikke har hørt om han før, her er en lenke som kan gi dere en kjapp innføring. Har forandret meg vertfall til det positive!

Jim Carrey er en av Eckhart Tholles disipler ?

Lenke til kommentar

Har lest noen av bøkene hans, veldig spennende stoff, men jeg er nå ikke helt enig. Hovedpoenget hans er at det å tenke i de aller fleste tilfeller fører til negative ting. Altså må man slutte å tenke, og heller fokusere på å være tilstede i verden.

 

Personlig syns jeg det er litt sært. Liker å tenke og føler meg helt fin.

Lenke til kommentar

Lurte litt på hvordan dere andre har tolket livsynet/filosofien til Eckhart Tholle? Ideer og meninger fra andre som har oppdagen hans visdom?

 

f.eks spørsmåler om egoet, "pain-body" og tilstedeværelse?

 

For dere som ikke har hørt om han før, her er en lenke som kan gi dere en kjapp innføring. Har forandret meg vertfall til det positive!

 

Hei, jeg har lest et par bøker av Eckhart Tolle. Forskjellige lærere snakker om det tidløse på forskjellige måter. De jeg liker er Jiddu Krishnamurti , Nisargadatta Maharaj og Adyashanti.

 

Boken "I am that" av Maharaj er knallbra. http://home.earthlink.net/~grharmon/I_Am_That.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...