Panerai Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Dagens eneste dyr (bortsett fra litt fugler) jeg tok bilde av i dyreparken i dag. Alpesteinbukk Alpesteinbukk by kaffekoppen, on Flickr
Sjulimann Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Artig bilde, Kenta. Strømningene i vannet drar øyet inn mot båten og solnedgangen, akkurat der hovedfokuset i bildet er. Hvordan hadde dette blitt uten den unødvendige høyredelen av bildet? Fint at bildet kunne være til glede Bruker som regel 16:9 format på LX5'en når jeg tar slike bilder. Her er et som er beskjært til 3:2 format + litt justering av farger og eksponering Trenger man store speilreflekskameraer når man kan ta slike bilder med et lite kompaktkamera? Likte den versjonen meget godt!
:Francis: Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Var på Roger Waters - The Wall Live i går. For en konsertopplevelse! - Mother, should I trust the government? Francis 1
-Teddy- Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det?
Natrich Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det? Jonas
-Teddy- Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det? Jonas Ah, han går i klassen min på Industriell Design! =D Var et spontant portrett i Smia på Høgskolen med en betongsøyle som bakgrunn. Hadde satt opp en softboks for å ta portretter av noen andre som skulle bruke dem i skolesammenheng. Endret 3. mai 2011 av -Teddy-
cFc Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 (endret) Akkurat satt opp en Flickr konto etter en prime-tur til London. Kan noen fortelle meg hvordan man linker til et set på flickr her på diskusjon.no da jeg regner med det blir aktuelt. Vet det har med codes å gjøre, men fant ikke nøyaktig ut hvordan. Skulle det være noe interresse er link til profilen min her http://www.flickr.co...s/62643990@N03/ Regner med det kommer Parisbilder også iløpet av kort tid. Et bilde for å ikke bryte regler Endret 9. mai 2011 av cFc
k-h-s Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Bilde bryter vell nettop reglen for at her skal det kun diskuteres. Og nye bilder postes i mai tråden her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340572&st=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå