minrompe Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Har begynnt med cod4 igjen også har jeg filma noe ganske bra stuff med /record. av en eller annen grunn kan jeg ikke finne mappen "Demos" i min main mappe i C:. hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg å finne disse filene! kjører windows7 Ultimate 64x! håper dere kan hjelpe. jeg bryr meg ikke om skrivefeil så hvis du ikke har noe bedre å gjøre så ikke gidd en gang.
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Kanskje de ble lagret ett annet sted? Har ikke cod4 så kanskje du kan sjekke i innstillingene.
minrompe Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Jeg har funnet de nå. men har et annet problem, bruker seismovision for å spille de av side de ikke ligger i demos mappen i main. og noen av filene gidder ikke spille av pga seismovision. hvor skal jeg legge disse demoan for at jeg kan gå på spillet og skrive /demo [demonavn] så den spiller av?
mhen93 Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 kan du si hvor du fant de? må nok bruke cod4player for å spille de av, så åpner det spillet+loader banen og du kan se videoen har aldri funnet ut hvordan man spoler bakover der så hvis du finner ut det hadde det også vært fint om du sa fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå