Gå til innhold

Rad9700pro vs 9800pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fy F om den er verd det az. jeg hadde geforce 4 ti-4200, og jeg kjøpte meg 9800 pro idag, og jeg har spilt en del spill som krever mye. som på mitt forrige skjermkort så gikk alt bra, men da måtte jeg slå at AA og sånt, men her vettu, her gikk alt perfekt med beste innstillinger, så jeg mener at du burde betale 3500 for den az.

Lenke til kommentar
Nå kan d vare bare meg men eg synest d va nonpro 9800...

 

Men det kan da bare vare meg

 

Det er nok 9800Pro.

Finnes forresten 9800np ?

er ikke sikker. men dell leverer det visst! :woot:

 

Det skal komme en 9800SE fra connect3D,som visst skal være rettet OEM markedet eller hva man kaller det.Leste det hos sweclckers.com

 

Sitat:Det har dykt upp lite information på en tysk hemsida angående specifikationer på ATi:s Radeon 9800 SE. Tillverkaren Connect3D har lagt upp specifikationer på sin hemsida på ett Radeon 9800 SE-grafikkort.

 

Kärnan kommer ligga på 325 MHz och minnet kommer ha en frekvens på 310 MHz DDR (620 MHz effektivt). Annars är specifikationerna liknande de som finns på Radeon 9800 Pro. Det har kommit flera teorier angående strömförsörjningen, men troligen kommer Radeon 9800 SE kräva en 3V-kontakt till skillnad från Radeon 9800 Pro som kräver 5 volt.

 

Radeon 9800 SE är riktat till OEM-tillverkare, men troligen kommer även 3:e-partstillverkare även producera kortet och sälja i butik. Priset kommer ungefär ligga på 3000 kr. Kanske detta kan bli en värdig ersättare till det väldigt populära Radeon 9700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...