Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er hun uinteressert?


Anbefalte innlegg

Here goes: Møtte en jente ute for noen uker siden, og vi fant tonen. Hadde en date hos henne helgen etter hvor vi da hadde sex.. snakket etter dette endel på msn og sms, og hadde en ny date på kafé som jeg synes gikk bra. MEN, nå på fredag var vi på kino (gikk ikke like bra som gangen før, men var ikke helt katastrofe), og etter dette er hun plutselig helt fraværende, og har brukt ~5 timer på å svare kort og kontant på de to meldingene jeg har sendt henne.. Er dette helt over, tror dere? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva som gikk galt, virket bare som det ble litt småkleint på slutten. Vi holdt hender under filmen og kysset da jeg gikk, det må vel være bra? Men hvorfor skulle hun svare så sent på to meldinger? Var heller ingen oppfølgingsspørsmål som hun pleier å stille. Vurderer å bare sende en melding og spør hva ståa er.. bør jeg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, skjønner at jeg ikke skal dra en slik melding :p synes bare det er sykt rart at hun plutselig går fra å sende masse meldinger til /ignore.. men skal jeg gi det noen dager og så sende ny melding, eller vente til hun tar kontakt? Jeg var i utgangspunktet ikke så sinnsykt interessert, men etter at hun begynte med ignoreringen greier jeg ikke slutte å tenke på henne :S

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du vurdert muligheten for at du hadde for liten penis?

 

har du vurdert muligheten for at du er en taper?

 

Det er klassisk, det der. Man vil alltid ha det man ikke kan få, og hun har deg nå sin hule hånd ved at du går og tenker på henne hele tiden. Vent, la hun ta kontakt. DERSOM hun ikke tar kontakt i løpet av uka, så send en melding på fredagen og spør om dere skal møtes.

 

Chill. :]

 

Takker for tips, skal prøve å holde ut noen dager :p har på magefølelsen at dette er tapt, men vi får se!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...