Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Play


Anbefalte innlegg

Så langt er det følgende PSX spill som er tilgjengelige:

 

- Crash bandicoot (Forhåndsinstalert)

- Cool Borders 2

- Destruction Derby

- Jumping Flash

- MediEvil

- Syphon filter

 

m.m på vei

 

Andre spill for Android som er optimalisert for PLAY. (DVS full bruk av de dedikerte knappene):

- Fifa 10 (Forhåndsinstalert)

- Sims 3 (Forhåndsinstalert)

- Bruce Lee (forhåndsinstalert)

- Star Battalion HD (Forhåndsinstalert)

- Asphalt 6

- Modern Combat 2 (vanvittig underholdende)

+ mange fler slike type spill.

 

Sony lover at det veldig snart vil komme spill ekslusivt for enheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min i helgen. Irriterende nok, så hørte jeg støy i bakgrunnen hver gang jeg foretok en samtale. Prøvde med headset og alt fungerte fint. Noen som har samme problemet? Skulle visst bare sende den tilbake og sannsynligvis få en ny.

 

Det går an å laste ned emulatorer til denne, og samtidig spille med de dedikerte knappene. Last ned et program for å finne roms,og en emulator, så kan du spille alle de gamle klassikerne på telefonen :)Veldig moro

Lenke til kommentar

Litt usikker på playstation emulering på android. Selv vet jeg at det finnes ihvertfall snes og gameboy advance emulatorer. Spillene kan man laste ned med et program som heter romfinder. Husk at du trenger en BIOS fil før du kan spille. Dette kan søkes opp med romfinder. Sikkert noen her som har mer peiling på ps1 spill, for dette har ikke jeg prøvd enda.

Lenke til kommentar

Har et plagsomt problem med min Xperia Play, hver gang jeg har ringt blir skjermen svart og jeg får ikke lys i skjermen igjen for å avslutte samtaler,når mottparten legger på blir det heller ikke lys igjen må da dra ut batterier og restarte mobilen, har oppdatert den via Sony Ericsson Update Service og resatt tlf.Men det hjalp ikke. Har fått beskjed om å sende den tilbake til chess/moobi som DOA, men hadde vært fint om det gikk å fikse det og slippe å sende den inn. Noen andre som har dette problemet???

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har vært borti det ned, har dog også et ganske irriterende problem med den automatiske lysstyrken. Den slår seg til tider helt vrang og endrer styrke litt vel mye.. Finner ingen sted jeg kan slå den av heller. mener jeg har trålet gjennom alt av instillinger og menyer..

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har vært borti det ned, har dog også et ganske irriterende problem med den automatiske lysstyrken. Den slår seg til tider helt vrang og endrer styrke litt vel mye.. Finner ingen sted jeg kan slå den av heller. mener jeg har trålet gjennom alt av instillinger og menyer..

Det virker som den gjør det automatisk for at batteriet skal vare lenge er det mye belysning rundt blir den lys sterk men i mørket er lyset svakt er irriterende at X10 har mye bedre lysstyrke en denne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Så en stund på denne telefonen, men gikk heller for denne løsningen: http://icontrolpad.com/

 

Kjøpte den for noen uker siden og fungerer som bare det i alt av emulatorer og ellers spill som støtter konfigurering av keyboardtaster (på android, er foreløpig bare et par programmer for iOS som støtter denne). De sidene som følger med passer til telefoner som har rundt samme størrelse som iPhone4 og de skal komme med noen som passer til større telefoner etter hvert.

 

Er svært fornøyd og det betyr at jeg kan ha akkurat den telefonen jeg vil ha og alikevel ha en strålende gamepad til den når jeg vil det.

 

Fungerer den med PSX?

 

Edit: og fungerer den med N64 emulator? :)

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...