Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fine, hvite tenner.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg bare lurer på om visse tannkremer faktisk fungerer for å gi deg hvitere tenner? Jeg har sett en del forskjellige tannkremer som der det står at tennene dine blir hvitere, men fungerer det faktisk?

 

Hva med f.eks den nye "Pepsodent white now"? Er det sånn at de blir hvitere rett etter at du har pusset tennene, men at det ikke varer "permanent"? Hva tror dere?

 

Har dere noen tips eller anbefalinger om tannkrem jeg bør bruke for å få hvitere tenner? Jeg har begynt å spise sunt osv, så det er ikke et problem lenger, men jeg har jo ikke særlig hvite tenner. Så hvis dere kan komme med noen tips her ville det vært fint.

 

Postet av anonym: 1c6693edc5d1985c2c7dc11512e00b4f

post-226106-0-77048800-1301070877_thumb.jpg

post-226106-0-48792200-1301070884_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk prøvd den Pepsodent saken du brukte som eksempel her: Du får noe hvitere tenner men dersom du ikke bruker den 2 ganger om dagen hele tiden så vil misfargen komme tilbake.. som alle sånne tannkremer. Dessuten er det veldig enkelt å få tannsten av de, da de ødelegger emaljen på tennene dine for å komme under og slipe vekk det som er missfarget. Takker pent nei til den tannkremen der igjen gitt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...