Gå til innhold

Hvor er grensen på hva en 2500 barton tåler av varme ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til en venn og last det ned, du har sikkert en venn som har diskettstasjon :)

 

Så jeg MÅ ha diskett stasjon da ????? MÅ da finnes en annen måte, finnes da mange Pc`er som kommer uten diskettstasj.

 

Du kan lage en bootCD. Ta en titt på BootDisk for å se hvordan du lager en bootCD med Nero. Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Gå til en venn og last det ned, du har sikkert en venn som har diskettstasjon :)

 

Så jeg MÅ ha diskett stasjon da ????? MÅ da finnes en annen måte, finnes da mange Pc`er som kommer uten diskettstasj.

 

Du kan lage en bootCD. Ta en titt på BootDisk for å se hvordan du lager en bootCD med Nero. Lykke til. :-)

 

Vet åssen du lager en bootdisk da. Men kan jeg bruke en Bootable Xp cd og bare avbryte og gå ut i DOS og sette inn cd`en med biosen på og starte ???

Lenke til kommentar
Vet åssen du lager en bootdisk da. Men kan jeg bruke en Bootable Xp cd og bare avbryte og gå ut i DOS og sette inn cd`en med biosen på og starte ???

 

Personlig ville jeg ha bootet med en BootCD med f.eks. "Bootdisk" image av Windows 98SE, som er strippet for ALLE "oppstartsprogrammer" (fjernet config.sys og autoexec.bat). Deretter flashet biosen fra CD'en eller harddisken.

 

Hvordan du gjør det for være opp til deg. Du får ha det lykke til uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...