Gå til innhold

GTA 4 henger i 1-2 sec før det fortsetter som vanlig


toygard

Anbefalte innlegg

Har problemer med 360 versjonen av GTA4. I noe sånt som 5-6 ganger i timen vil det henge i 1-2 sec (stopper opp helt) før det fortsetter igjen som vanlig. Er ofte 10-15 min mellom hver gang, men det varierer.

 

Det er jo fortsatt spillbart, men det er irriterende og jeg lurer på hva som forårsaker det. Har ikke hatt noen problemer med andre spill på denne maskinen.

 

Har noen av dere hatt lignende problemer? Finnes det en løsning? Har tatt noen google søk, men det virker som det er få som har dette spesifikke problemet.

Endret av toygard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, er det lovelig eller har du lasta det ned?

 

Lovlig. Tiden hvor jeg var en fæl pirat er over for lengst. :p

 

Kan nevnes at jeg har spilt Modern Warfare 2 i timesvis uten noen som helst problemer. Så jeg tror ikke det kan være noen hardware feil som gjør at GTA4 henger seg.

 

På min gamle 360 fløt GTA4 som ingenting, men det var et par ganger, svært sjeldent, hvor det hengte seg på samme måten som det gjør relativt ofte nå. Det er jo fortsatt spillbart, men irriterende.

Endret av toygard
Lenke til kommentar

Har du byttet tv?

Riper i plata?

 

Eller så kan det være cd rom-et som er ødelagdt

 

Hva med å lese innleggene før du svarer?? For det første så har han testet å installere det til harddisken, med samme problem, så da er det neppe plata eller DVD-romen som er defekt.

Og for det andre så skriver han at han har en SLIM 360 så da kan det heller ikke være en brent plate han prøver.

Lenke til kommentar

Du vet vel at de har klart det med xbox 360 slim å eller?

 

Leter du godt nokk så finner du modkit til slim...

 

Lol, ja jeg vet det, men problemet er at det ikke finnes noen firmware ennå, så da blir det vanskelig, hehe

Trenger ikke lete etter modkit heller, for det er bestilt for lenge siden, og finnes mange plasser, men uten noen firmware til slim, så hjelper det lite å ha utstyret ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet med min Xbox. Har til gode å finne ut av hva som forårsaker det. I tillegg så sliter Xbox'en min med å lese spillene mine, får beskjed om at det er en dvd jeg har lagt i, så må jeg ta spillet inn og ut flere ganger for maskinen vil lese det. :roll:

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet med min Xbox. Har til gode å finne ut av hva som forårsaker det. I tillegg så sliter Xbox'en min med å lese spillene mine, får beskjed om at det er en dvd jeg har lagt i, så må jeg ta spillet inn og ut flere ganger for maskinen vil lese det. :roll:

derfor bør du innstallere til hdd for å slippe den unødvendige slitasjen på drevet.

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet med min Xbox. Har til gode å finne ut av hva som forårsaker det. I tillegg så sliter Xbox'en min med å lese spillene mine, får beskjed om at det er en dvd jeg har lagt i, så må jeg ta spillet inn og ut flere ganger for maskinen vil lese det. :roll:

 

Alt slikt utstyr bør rense MINST 2 ganger i året, og jeg tipper du, som "alle" andre, aldri har renset laseren i maskinen din.... Kjøp deg en renseplate du ;)

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet med min Xbox. Har til gode å finne ut av hva som forårsaker det. I tillegg så sliter Xbox'en min med å lese spillene mine, får beskjed om at det er en dvd jeg har lagt i, så må jeg ta spillet inn og ut flere ganger for maskinen vil lese det. :roll:

 

Alt slikt utstyr bør rense MINST 2 ganger i året, og jeg tipper du, som "alle" andre, aldri har renset laseren i maskinen din.... Kjøp deg en renseplate du ;)

 

Det har du helt rett i ;)

 

Hvordan fungerer egentlig slike renseplater? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...