Gå til innhold

Driverfeil i MacBook Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@daffyd: Er vel større sjanse for at du får fornuftig hjelp på Mac1.no... der slipper du i alle fall å drukne i usaklige krangler og Mac-hatende fjortiser:

http://mac1.no/

http://mac1.no/forum/

 

Generelt kan jeg si at det selvsagt ikke er typisk at det er slik du beskriver, og at det på en eller annen måte må ha oppstått "rusk" i systemet ditt - kanskje som følge av noe "smart" software, systemtillegg, e.l. som du har installert. Ikke umulig at jeg kunne satt fingeren på problemet etter noen minutter med maskinen din, men det blir håpløst å hjelpe når jeg ikke vet hva du har gjort, hva maskinen din inneholder, og når jeg ikke har tilgang til logger, osv.

Jeg selv skifter ofte mellom brukerkontoer, uten at jeg kan huske at det noen gang har medført slike problem. Oppetid på mine Macer er typisk 20-40 dager, før en eller annen oppdatering eller installasjon gjør at jeg tar en frivillig omstart. ;)

Prøv Mac1. Lykke til ;)

Takk for tips :-)

 

Bare for å spore tråden av helt: Boksen er 99% "som den var ny". Lagt inn flere brukerkontoer, noen med bruksbegrensninger (for barn) som "ikke logge på etter klokka 2000 før en hverdag", etc.

 

Installert Chrome, Opera og MS Silverlight. Facetime. Og 4 simple spill fra "AppStore". Ellers er den "som ny".

 

Men, den hadde dette problemet FØR alle disse (med unntak av Chrome) ble installert. Chrome ble installert med en gang, så rakk ikke å teste ut før den kom på plass.

 

Er inne på tanken på å ta en full re-install, samme løsning som man ble nødt til å gjøre med WinXP for årevis siden.

 

Dette kan selvsagt være noe hardware issue, men syns det er merkelig at problemet primært oppstår når jeg har byttet mellom forskjellige kontoer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...