Gå til innhold

Hva burde jeg spille på, PC eller Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC er for strategi og rollespill. Altså, meget sære mennesker. Er dette ens favoritt spill så er PC et must. Er man normal og dermed hater disse genrene så er ikke PC særlig mye å ha.

Du mener vel RTS og MMORPG? TBS og RPG er nokså vanlig på konsoller også.

 

Dama og en rekke av vennene hennes spiller WoW. Brodern og noen kompiser av han og meg spiller RTS. Alle disse er mer normale (etter den "normale" definisjonen) enn meg, så skjønner ikke helt hvor du får dette fra. Nå finnes det alltid unntak i diverse analyser og statistikker, og ser ikke på meg selv som noen stor påvirkning i store analyser, men en kilde hadde vært interessant for videre lesing.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Nå som Elder Scrolls : Skyrim kun kommer ut i DX9 så ser man igjen et eksempel på ned prioritering på PCen.

Nabogutten som nettop er blitt 12 kjøper ikke en Gamer PC, han kjøper en konsoll. Eventuelt en laptop. Det samme gjør han neste, og så neste etc. Eneste "nygamer" som kjøper en gamer PC er kanskje han som har en eldre bror som alltid har brukt PC.

Blizzard og Valve er de eneste som gjør at PC gaming er der det er.

Skal ikke leke Mr. Synsk her, men jeg ser bare det går en vei. Ikke nødvendigvis ned, men ihvertfall ikke opp.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...