Gå til innhold

Så ja.. da har jeg begynt å skrive bok..


Knife

Anbefalte innlegg

Kritisk til en unggutt som hevder at han deler samme erfaringer som suksessfulle gamle menn via bøker.

 

For da har jeg og Bill Gates også mange felles erfaringer, gjennom tekst da selvfølgelig.

 

Man pleier å si at et bilde beskriver tusen ord, men å sette seg inn i f.eks. et bilde eller tekst fra Oslo sentrum 22. juli da bomba gikk av, går ikke an å lese eller se seg til.

 

17000 ord og 85 sider forresten? Med skrifstørrelse 12 på en av mine stiler fra videregående var 2500 ord ca. 2-2,5 side.

 

Godt jobba å finne en såååå gammel tråd!

 

Til TS: Ønsker deg lykke til, og håper dette går bra!

 

Mvh Freddy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

17000 ord og 85 sider forresten? Med skrifstørrelse 12 på en av mine stiler fra videregående var 2500 ord ca. 2-2,5 side.

 

Han skriver sikkert med skriftstørrelse 22, fet skrift og 3 i linjeavstand :p Sånn som jeg seff gjorde på barneskolen :new_woot:

 

Skjerp dere da, på vgs og ellers skriver dere på A4-ark. Hvor mange bøker ser dere i A4-format i bokhandelen, spesielt om slike tema? I tillegg er illustrasjoner veldig ofte en viktig del av slike bøker, og man skriver luftig blant annet for å gjøre ting lesbart og oversiktlig.

 

Mer skeptisk til hva trådstarter benytter som salgsargument og etos. Jeg må innrømme at jeg ikke får veldig mye troen på boken når jeg får vite at det er en ungdom på vgs-nivå som har skrevet den og som ikke har tjent seg styrtrik allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...