Gå til innhold

Menn og Permanent makeup


Anbefalte innlegg

Hei!

Har et par spm angående Permanent Makeup=)

 

Er det mange gutter/menn som tar permanent makeup?

Har Alopecia Areata og har ikke hatt øyenbryn på 10 år, eneste som ikke kommer tilbake:S

Er 22 nå.

 

Ser at Solvår Hegge og Hege Treiborg er veldig flinke, men skal flytte til Stavanger til høsten og det hadde vært fint å vært hos en som var litt nærmere, med tanke på påfylling etc.

Men jeg så at noen nevnte Wenche Helle Helgevold ved Stavanger(Sola) jobber med det samme og er utdannet av Solvår, noen som har erfaring?

 

De lager vell brynene tykkere enn de tynne brynene dere damer har?

Har dere noen bilder av menn som har tatt det? Har ennå ikke funnet noe=)

 

Er Permanent makeup det beste alternativet for falske øyenbryn for folk som meg? Eller er Tatovering bedre alternativ?

Hva er possitive og negative ting med disse metodene? =)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 år senere...

Jeg tok Microblading. Kan anbefale det på det sterkeste for dem som ikke har og får bryn.

MEN det er svært viktig å påpeke at man gjør dette hos noen som er dyktig. En som kan tilpasse det til ditt fjes og ikke bare benytter en standard "mal" de har blitt opplært til. Gjerne en som har jobbet endel år og kan vise eksempler, tegne opp i forkant. Dette er kunst, og da vil man ikke ha en person som kan teorien, og tegne etter en mal. 

Den første jeg var hos i Oslo fikk meg til å se ut som en dragqueen. Fikk heldigvis fjernet og korrigert det, og har vært hos dyktige folk i både Tromsø og Haugesund etter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...