Gå til innhold

Test av ECS Green 732


Anbefalte innlegg

Nytter ikke å vente på nye ting i dataverden vet du...

 

Det nytter vel å vente dersom man vet en modell er i anmarsj som har avgjørende bedre egenskaper enn allerede eksisterende maskiner. Eksempelvis var det verdt for spillere å vente i den perioden da 3D grafikk-kortene til bærbare var svært lite egnet til avanserte spill. I dette tilfellet kan det vel være verdt å vente på Pentium M maskinen dersom støy er en avgjørende faktor på lesesal eller annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm

 

 

er 551 nesten like god som 732 i 3dmark03 også?.

skulle ikke være så mye forskjell der heller pga samme grafikkort 8)

 

hvis 551 ikke støyer så mye og er mindre er det helt klart et bedre tilbud for meg :D

 

hvor er den billigste 551 å få tak i da? :p

 

passer meg fint at den ikke er å skaffe før 28.08

får ikke sommerjobb pengene før 26.08 :woot:

 

 

ny BÆRBAR :D

Lenke til kommentar
Nytter ikke å vente på nye ting i dataverden vet du...

 

Det nytter vel å vente dersom man vet en modell er i anmarsj som har avgjørende bedre egenskaper enn allerede eksisterende maskiner. Eksempelvis var det verdt for spillere å vente i den perioden da 3D grafikk-kortene til bærbare var svært lite egnet til avanserte spill. I dette tilfellet kan det vel være verdt å vente på Pentium M maskinen dersom støy er en avgjørende faktor på lesesal eller annet.

 

 

Tror ikke egenskapene til 551 er bedre enn G732! Eneste som er bedre er mindre viftestøy og at den er lettere! Men hadde den vært ute dajeg kjøpte maskin, hadde jeg nok valgt den for nettopp det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...