Gå til innhold

BK: Skispor


k-h-s

Anbefalte innlegg

Kan ønske litt kritikk på dette bildet.

 

Nærmer seg en måned siden jeg tok bildet, og har sett en del frem og tilbake på dette. Er noe ved det jeg liker veldig godt, men også noe jeg ikke liker. Hva aner jeg ikke, så kan være flott med litt kritikk etter jeg har sett meg bort på bildet.

 

 

Bildet er tatt med Canon 7D og Canon EF 70-200mm F2.8L USM.

 

Gjort en del etterbehandling med bilet i LR3. Men også redd det er for mye?

 

EXIF: ISO 100 130mm F/5.6 1/200sec

post-154783-0-52275100-1300107335_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nærmer seg en måned siden jeg tok bildet, og har sett en del frem og tilbake på dette. Er noe ved det jeg liker veldig godt, men også noe jeg ikke liker. Hva aner jeg ikke, så kan være flott med litt kritikk etter jeg har sett meg bort på bildet.

 

Det tok noen sekunder før jeg så hva dette bildet minner meg om: Et bilde tatt med elektronmikroskop, f.eks. av kretsene i en mikroprosessor eller lignende. Den tydelige strukturen i skisporet sammen med blåstikket og de små snøklumpene som ligger strødd bidrar ytterligere til effekten.

 

Denne illusjonen hadde forsvunnet hvis du f.eks. hadde tatt med et evt. forsvinningspunkt for sporet, da hadde det blitt et mer "vanlig" skisporbilde.

 

Jeg liker det slik det er nå, der det kan sies å forestille to vidt forskjellige ting. :)

 

- Mellomulv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...