Proxymate Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Darkspore er et spill fra Maxis, sklaperne bak Sims og Spore. Spillet er en spinoff av Spore, og kan min om Diablo i space. Dette er HackNSlash med Spore sine gode muligheter for design av karakterene dine, noe som gjør at folk kan skape veldig unike utseende. Jeg har ikke fått spilt særlig mye i closed beta siden serverne ser ut til å være nede for øyeblikket. Men serverne 12.00 PST (noe jeg tror blir rundt 9/10 tiden i kveld, 11. mars. Spillet ser veldig interessant ut og i motsetning til Spore tror det kan blir verdt pengene. Endret 11. mars 2011 av JonasKJo Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skal se om jeg får prøvd det ut da. Har sett noen par videoeer på Youtube og spillet ser interessant ut. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har gjort en stor feil når det gjelder leseforståelse. Spillet er fortsatt i closed beta og serverne er kun oppe i helgene. Alienware Arena har en del keys igjen: http://www.alienwarearena.com/giveaway/darkspore/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Takk, laster ned beta klienten nå. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Takk for link. Laster ned nå. Likte orginale Spore så blir spennende å se hvordan dette er Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Etter å ha prøvd spillet er jeg veldig fornøyd med character creation. Noe av det fineste er at man kan ta dårlige items, fjerne stats fra de og bruke de som pynt. Add Proxymate ingame hvis noen vil spille litt coop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå