Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et hypotetisk spm: Full venninne, hva gjør du?


Anbefalte innlegg

La oss si at en venninne av deg er full, og du kan se det på henne at om du prøver deg på henne så vil det bli noe på deg. Hun er sexy som faen ;p

Du er forøvrig edru.

 

Hva gjør du?

 


  1.  
  2. Prøver du deg på henne og tar hva det innebærer. Hun kan bli pissed(eller beskylde deg for å utnytte henne) på deg dagen etterpå eller det vil bli rart mellom dere framover. (Du vil ikke bli noe mer enn venner)
  3. Styrer du unna på en eller annen måte?

 

Jeg er vel en som hadde valgt alternativ to :thumbdown:

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig innrømme at det er vestenlige faktorer for som spiller inn; alkoholinntak og kåthet, menn er enkle slik. Sett utenifra er det jo en helt annen sak.

 

Hvis man ønsker å unngå komplikasjoner, blannede følelser og ønsker å være venner, gå for alternativ 2. Det er vel kansje for de av oss som liker det enkle livet, blottet for mas. Det er vel av samme grunn folk kjøper sex, man betaler for å våkne opp alene.

 

Alternativ 1: Skyt først, still spørsmål etterpå.

Lenke til kommentar

Om det er en god venninne , så nei. da holder jeg meg langt unna sex med den personen.

 

Trossalt, jeg gidder ikke ødlegge et godt vennskap bare for å få meg et ligg. det at dere i det heletatt tenker tanken på og utnytte venninnen deres på denne måten er faktisk skremmende

 

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...