Gå til innhold

T610 mms problem


Anbefalte innlegg

jeg har aktivert og lagret de forskjellige instillinge på forskjellige profiler slått avogpå....prøvd det meste...

 

mms ericsson

gprs ericsson

 

men når jeg skal sende mms får jeg bare "communication error" og jeg har fått noen mms av venner jeg kan se at de er der men kan ikke opne da får jeg bare communication error.... har ringt telenorkundeservice ikke noe galt med abon ....hva er det jeg har missa ? orker ikke og dra til tlf forhandlerern min hvis jeg ikke må

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja....går inn på wap profiles og velger.....etter jeg har send wap, mms, gprs ericsson til 1999 så har jeg 3 profler der og velge mellom....har prøvd alle....jeg får vel ta en tur til mobil forhandleren min da...

nokia7250 som jeg hadde var ikke dette noe problem :p

Lenke til kommentar

vel, her funka det som ett skudd fra første forsøk. har telenor og saken var preloada med 3 telenor valg. to djuice og en telenor direkte. den som står som valgt er merka tnm/grps/mms. de to andre heter djuice-tnm/no og djuice-tnm/gprs.

 

noen som har en god ide hva for en jeg skal bruke om jeg skal benytte epost funksjonen?

Lenke til kommentar

Dette høres ut som et problem jeg hadde...

 

Jeg kunne verken sende bilder/mms eller wappe.. og det problemet hadde jeg helt siden t610 ble lagt ut i hyllene til salg.

Og jeg skjønte ikke hva som var problemet.. Hadde lagt inn alle instillingene på rigtig måte men ingen funksjon...

 

Det ente med at jeg gikk innom en telenor butikk og fikk sjekket dette problemet og d viste seg å være en feil fra Telenor... La inn en feilmelding og vips så var d fiksa etter en dag... Men Irritasjonen med å miste en måned med fri mms og irritasjonen med å plages med telefonen kunne jeg ha vært foruten!!! :-?

Lenke til kommentar

Dette høres ut som et problem jeg hadde...

 

Jeg kunne verken sende bilder/mms eller wappe.. og det problemet hadde jeg helt siden t610 ble lagt ut i hyllene til salg.

Og jeg skjønte ikke hva som var problemet.. Hadde lagt inn alle instillingene på rigtig måte men ingen funksjon...

 

Det ente med at jeg gikk innom en telenor butikk og fikk sjekket dette problemet og d viste seg å være en feil fra Telenor... La inn en feilmelding og vips så var d fiksa etter en dag... Men Irritasjonen med å miste en måned med fri mms og irritasjonen med å plages med telefonen kunne jeg ha vært foruten!!! :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...