Gå til innhold

Jeg får meg GameCube. GRATIS!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får meg gratis Nintendo GameCube! Den kommer til å gjøre seg godt ved siden av PS3'n og HTPC'n min :-)

(Casemod-prosjekt? ^^)

Er ikke den veldig gammel? Tror ikke jeg har sett spill som selges til den på en good stund nå, men den har vel noen nyttige funksjoner? (Eller bare kule)

Skrevet

Nåja. Den har Mario ihvertfall! Og Donkey Kong! Synes bare det er kult å ha. Det kunne blitt et kult casemod-prosjekt også :)

Men forøvrig, ja, den er ganske gammel. Det er den som var før Wii.

Skrevet

Har en haug med spill til den jeg :D er en awesome maskin! Har selv vurdert å ha et casemodprosjekt, men den er jo litt liten...:p

Gled deg til du får den. Er din svart eller lilla da?

Skrevet

Har en haug med spill til den jeg :D er en awesome maskin! Har selv vurdert å ha et casemodprosjekt, men den er jo litt liten...:p

Gled deg til du får den. Er din svart eller lilla da?

Man fikk den også i mørkerød, grå og hvit. Men dette forsvant veldig fort fra butikkene.

Skrevet

Grå = Sølvfarget ja. Det var Special Edition som de lanserte som bundle sammen med Resident Evil 4 . Håndkontrollen var også sølvfarget.

gc_bio4_unit.gif

Forøvrig er det Panasonic sin Gamecube som virkelig er nydelig designet :)

PanasonicQ.jpg

Skrevet (endret)

Casemod prosjekt er ett prosjekt hvor man modder et kabinett eller bygger en pc i f.eks dvd spiller. Eller lager ett kabinett fra bunnen.

Gå til brukerbidrag delen av forumet og se eksempler

Endret av Crazyjoey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...