venomzorg Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 en jævli dårli pop sang der det er en kar med hås og mørk stemme som synger noe slikt: im wolf, im the ...... en del ganger også synger ei jente med fin stemme slik naaaaaa-naaaa-naaaaa hva heter den tru? (ja jeg har prøvd og søke på wolf og laste ned masse forskjelli)
venomzorg Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 A.Moe - Mom Is Hometakker =Pden sangen er så dårli at den er morrosam
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 musikk videoen er enda værre ... idioten tror han er en ulv eller no ... og kjæringa .. HA .. hu lever seg jo SÅÅÅ mye inn i sangen
Archangel Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Er dette den 3 posten som spoer etter tittelen paa den samme sangen ?
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Dritsang... folk maser om den heele tiden på KANON på TV2...
RottePostei Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Dette er vel fremdeles en cover av en gammel sang fra en sau og ulv serie som gikk på barnetv da jeg var liten.
adawen Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 ..som heter "Rock'N Roll Wolves" .. Den fins såklart på russisk vhs.. Men jeg kan desverre ikke russisk.. *stønn* - http://www.angelfire.com/wi/grimoggru/fakta.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå