Gå til innhold

CMR3 krasjer til desktop uansett hva jeg prøver! hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har orginalt CMR3 og nå har jeg lagt det inn og når jeg starter det kommer bare det første bildet med copyright greiene nederst og sånn så krasjer det til desktop... har prøvd med crack og funka sånn ca midt over høyre øre mitt. :shrug: det mest geniale er det som står i det første bildet:

ORIGINAL GAMES DO NOT FADE. DO NOT BUY COUNTERFEIT GAMES eller noe. det stemmer forsåvidt, for det fungerer ikke i det hele tatt :

jeg har den nest nyeste detonator som er WHQL sertifisert, tror jeg har 41.09 og jeg har dx9 og et POV Ti4200xp kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har orginalt CMR3 og nå har jeg lagt det inn og når jeg starter det kommer bare det første bildet med copyright greiene nederst og sånn så krasjer det til desktop... har prøvd med crack og funka sånn ca midt over høyre øre mitt.  :shrug: det mest geniale er det som står i det første bildet:

ORIGINAL GAMES DO NOT FADE. DO NOT BUY COUNTERFEIT GAMES eller noe. det stemmer forsåvidt, for det fungerer ikke i det hele tatt :

jeg har den nest nyeste detonator som er WHQL sertifisert, tror jeg har 41.09 og jeg har dx9 og et POV Ti4200xp kort.

 

4.  Problem: The game crashes to the desktop when using the chase camera. The graphics card is either a GeForce 4MX or an nForce 2. Or the game crashes when loading a stage with any Nvidia card.

Solution: Downloading and installing the lastest (4403) nvidia drivers, from www.nvidia.com are known to solve this problem.  

 

Kan garantere at du finner svar på det du lurer på her: http://www.codemasters.com/support/faqs.ph...php?gameid=1151

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...