Gå til innhold

Alt av stats vekke i Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Kom i en hacket lobby idag i mw2 og alt av stats er borte. Alle perks og våpen er gone så jeg må egentlig begynne på nytt her. Har lest rundtom og det er visst veldig lite man kan gjøre når dette skjer.

 

Men det jeg lurer på er om det finnes noen snarveier som får meg raskt opp igjen, spesielt på perks og våpen her. Jeg skal ikke gå prestige men jeg vil ha tilbake ting som det var før.

 

Og ikke noen taler om juksing eller noe sånt, modern warfare 2 på ps3 er fucket og jeg orker ikke bruke lang tid på å levle alt opp igjen bare for å miste det på nytt.

Jeg spiller bare avogtil når jeg er hjemme fra reisejobb og da er det digg å ikke måtte stresse for å få tak i ninja pro osv.

 

Finnes det noen greie måter å få alt låst opp igjen på lett? (såklart ikke boosting i pub matches eller noe sånt)

 

Uansett, takk for all hjelp med dette, er dritkjipt å tenke på å starte alt på nytt igjen.

 

- s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hater hackere. Bare drit i det og start på nytt. Det skulle jeg ha gjort siden jeg allerede ha kommet i en hacka lobby og da kom jeg til lvl 70. Så jeg entret 1. prestige og samma dag kom jeg i en ny hacket lobby og igjen ble jeg lvl 70. Ble drit sint. Men jeg tror de fleste hackene er patcha nå. Har ikke sett en hacker på uker nå.

Endret av BloodyDestiny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...