Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har du søkt videregående?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

født i 1994

 

elektro - på ei skole i oslo

helse og sosialfag ----likens

byggfag--- likens

 

byggfag - molde

 

helse &sosialfag - langt borti ødeskogen;P

 

 

elektro. - oslo

 

Fint at du tar helse og sosial. Det er altfor lite gutter som tar helse linjen. Jeg er utdannet helsesekretær (1990 gutt) og synes det er flott at du velger helse og sosial som 2 valg. I tillegg får du masse babes. Jeg jobber på ullevål sykehus, og hvis du noen gang skulle ta helsesekretær linjen så aksepterer vi enda en gutt i praksis.

Endret av Exaha
Lenke til kommentar

Jeg kjenner faktisk en del gutter som kunne tenkt seg å gå helse og sosial linjen, men som velger noe annet fordi de ikke vil bli mobbet. Der jeg bor så er det kanskje 1 eller 2 gutter til sammen i alle helse klassene hvert år, og de blir som oftest kalt homo. Det er jo utrolig synd, men man kan bare håpe at folk velger utdanningsprogram etter interesse istedenfor hva andre synes i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner faktisk en del gutter som kunne tenkt seg å gå helse og sosial linjen, men som velger noe annet fordi de ikke vil bli mobbet. Der jeg bor så er det kanskje 1 eller 2 gutter til sammen i alle helse klassene hvert år, og de blir som oftest kalt homo. Det er jo utrolig synd, men man kan bare håpe at folk velger utdanningsprogram etter interesse istedenfor hva andre synes i fremtiden.

Mobbet fordi de går sammen med en klasse full av jenter???!

En jeg kjenner som går Helse og Sosial, er en gutt blandt 14 jenter :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg angrer faktisk på at jeg ikke inkluderte helse og sosial i lista mi.

 

De to første valgene er greie og ting jeg faktisk ville (elektro, og så service), men tredjevalget tok jeg tip for det er motor der, og jeg visste egentlig ikke.

 

Du kommer til å bli skuffet hvis du kommer inn på tip og forventer å skru på masse motorer :p Tip er hovedsaklig sveising, platearbeid, dreiing, fresing og pneumatikk. Man har progammfag o.l., men det er så lite at det tells ikke.

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...