Gå til innhold

Holtekilen Folkehøgskole - Sosiologi på Gateplan


Promise Kept

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå fått tilbud om plass ved Holtekilen Folkehøgskole ved linjen Sosiologi på Gateplan. Jeg har mange spørsmål om denne folkehøgskolen og da spesielt denne linjen, så om noen har gått på denne skolen og da spesielt Sosiologi-linjen, ta kontakt!

 

Hvordan er miljøet der, forhold mellom gutter/jenter, mulighet for å gå på fest i byen, det sosiale. Ja, litt om alt. Fortell fortell!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har nå fått tilbud om plass ved Holtekilen Folkehøgskole ved linjen Sosiologi på Gateplan. Jeg har mange spørsmål om denne folkehøgskolen og da spesielt denne linjen, så om noen har gått på denne skolen og da spesielt Sosiologi-linjen, ta kontakt!

 

Hvordan er miljøet der, forhold mellom gutter/jenter, mulighet for å gå på fest i byen, det sosiale. Ja, litt om alt. Fortell fortell!

 

:)

 

Har så liten erfaring som det går an å ha med folkehøgskoler (og jeg synes egentlig det er bortkastet og tullete), men det får jo være opp til hver enkelt. Kjenner allikevel en som har gått på den folkehøgskolen (men ikke den linjen) og hun trivdes sånn passe. Det er jo ikke langt å dra fra Holtekilen og inn til sentrum (den ligger jo på Lysaker), så muligheten for å gå på fest i byen er jo der. Hun jeg kjenner var fryktelig mye hjemme (men så bodde hun veldig nærme skolen i utgangspunktet), og hun synes skolen var helt grei, men tror ikke at hun hadde gjort det igjen.

 

Hvis du vil ha gode svar kan du jo kontakte skolen og be om å komme i kontakt med en som går nettopp den "linjen" du tenker å begynne på. Da vil du nok få gode svar.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har nå fått tilbud om plass ved Holtekilen Folkehøgskole ved linjen Sosiologi på Gateplan. Jeg har mange spørsmål om denne folkehøgskolen og da spesielt denne linjen, så om noen har gått på denne skolen og da spesielt Sosiologi-linjen, ta kontakt!

 

Hvordan er miljøet der, forhold mellom gutter/jenter, mulighet for å gå på fest i byen, det sosiale. Ja, litt om alt. Fortell fortell!

 

:)

 

Hei! Jeg har fått - og akseptert - tilbud om plass på samme folkehøgskole, samme linje! Jeg vet ikke mye om skolen, annet enn at rådgiveren på min videregående skole sa at Holtekilen hadde et svært godt rykte, og han hadde fått mange positive tilbakemeldinger fra tidligere elever ved denne skolen. Jeg gleder meg ekstremt mye til å begynne, og tror det er en veldig givende linje!

 

Og ja, jeg registrerte meg her, bare for å kunne svare på dette innlegget. Ble så glad når jeg endelig fant flere som (kanskje?) skal begynne på samme linje :)

Endret av guugha
Lenke til kommentar

Kult, dette liker jeg å høre! Jeg har funnet veldig lite informasjon om selve opplegget på interett når jeg har googlet. Fant bare noen dårlige blogger som beskrev shopping ved siden av skolen og slikt, lol :p Har du bestemt deg for om du skal begynne på skolen? Er du gutt eller jente, og hva mer har du hørt om skolen? :)

 

Veldig hyggelig å høre at registrerte deg for å skrive i denne tråden, kult!

Lenke til kommentar

Kult, dette liker jeg å høre! Jeg har funnet veldig lite informasjon om selve opplegget på interett når jeg har googlet. Fant bare noen dårlige blogger som beskrev shopping ved siden av skolen og slikt, lol :p Har du bestemt deg for om du skal begynne på skolen? Er du gutt eller jente, og hva mer har du hørt om skolen? :)

 

Veldig hyggelig å høre at registrerte deg for å skrive i denne tråden, kult!

 

Jeg har bestemt meg for å begynne, og jeg gleder meg noe helt enormt! Vet veldig lite om skolen egentlig, annet enn det jeg nevnte at rådgiveren på vgs hadde hørt. Han sa skolen hadde et godt rykte, og at den var veldig populær. Dessuten deler man kun bad med én annen person, noe jeg synes er positiv. Hadde ikke sett frem til et år i fellesdusjer, igrunn. Ellers har jeg ikke hørt så mye om skolen. Har funnet et par blogger, men dette er gjerne jenter som går på motedesign osv. Ikke heeeelt min interesse, igrunn.

 

Jeg er jente :)

Lenke til kommentar

Kult! Jeg har sendt inn min søknad til Lånekassen og innbetalingspengene i dag, merker at jeg gleder meg veldig jeg også! Grunnen til at jeg er litt bekymret over forholdet mellom jenter og gutter er jo fordi jeg selv er gutt og mistenker at det kommer til å bli få gutter på samme linje som meg :p Men tror egentlig det går veldig fint! Hvor i landet er du fra? :)

Lenke til kommentar

Kult! Jeg har sendt inn min søknad til Lånekassen og innbetalingspengene i dag, merker at jeg gleder meg veldig jeg også! Grunnen til at jeg er litt bekymret over forholdet mellom jenter og gutter er jo fordi jeg selv er gutt og mistenker at det kommer til å bli få gutter på samme linje som meg :p Men tror egentlig det går veldig fint! Hvor i landet er du fra? :)

 

Jeg tviler på at du blir den eneste gutten, uten at jeg akkurat kan vite noe om det :) Jeg er fra et sted like ved Lillehammer, enn du?

Endret av guugha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...