Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært på overklokking.no ganske lenge nå og må si at det siste året så har det dabbet veldig mye av. Vi hører stadig ting skal sje og hefdige prosjekter skal gjennomføres. Hvor blir det av alt dette? Begynner å bli lei av å høre på disse løfftende og det begynner å bli litt kjedelig å henge her, nesten alt dere sier dere skal gjøre skjer jo ikke. Her er en lite utrag hva dere har lovet.

 

Hentet fra: Lian Li PC75 USB møter Aquacomputer

 

Denne artikkelen vil ikke ta for seg nærmere omtale av hvert produkt; det vil komme separate tester senere.

 

Hvor har det blitt av test av harddiskjøleren?

 

 

Men siden jeg ikke kan gi dere noen umiddelbare stemningsløft, kan jeg fortelle dere dette:

 

Vifteguiden kommer snart opp igjen!!!

 

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

 

Dette var 12 januar.

 

Dine bønner er hørt, Arctic. Skikkelig testbenk er på vei, og oppsett for vannblokktesting er under konstruksjon. Med litt hell bør det være klart i løpet av måneden.

 

Syns jeg har hørt at denne testbenken kommer ganske lenge nå og det skjer ingenting. Kommer den i det hele tatt?

 

Når skal casemod galeriet oppdateres? Ser siste som er lagt ut er bilde dater 03/01/03. Det er et halv år siden det sist ble oppdatert.

 

Jeg får også et par nForce2-kort med diverse planer, og jeg hører Vidar hviske i gangene om noen grafikkort. Vi får se.

 

Er dårlig med testing av hovedkort og cpu her. Dere heter tross alt overklokking.no

 

 

I tillegg kan jeg nevne at dere vil få lese om noe med "FX" innen rimelig tid.

 

Så overklokkingen er på tur - ikke vær redd for det, folkens! Det skjermkortet Lars har hørt fuglene synge om, er klokket temmelig bra - ikke så bra som _jeg_ vil - men bra. :D

 

Kan ikke huske å lest noen test om et GeForce FX kort

 

Til nå har det vært vanskelig for oss å gjøre noe innen overklokking. Årsaken er den at ting dessverre koster penger, en ressurs vi bare har i begrensede mengder. For eksempel får vi ikke prosessorer fra Intel, fordi de ikke støtter overklokking generelt (det å overklokke, ikke siten vår).

 

Denne sjønner jeg ikke helt. Dere har 6 annonsører i knappraden som aleine gir 6000,- i intekter vær mnd og i tilegg diverse bannene på siden. Jeg kan ikke sjønne annet at det burde være noen penger til et hovedkort eller en CPU.

 

Det var også snakk om en 2 KW varmeveksler, hvor har det blitt av dem? Vi hører mye, men meste av dere sier blir jo aldri gjennomført. Litt lei av "brutte løfter".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har etterlyst det samme en god stund nå. Men fint lite skjer. i allefall i sommervarmen. det gjelder de fleste overklokkere mistenker jeg, untatt de med fasekjøling.

 

men jeg regner med at vi får standard svaret: vent å se.

 

men til ok.no's forsvar, så ble det vel lovet et del godsaker utover høsten?? :shrug:

 

persjonlig, synes jeg ok.no burde være mer tilgjengelig for at brukerene kunne stille med egene projekter. en egen forumavdeling, og et litt forbedret "skrive felt" kunne gjort mye misstenker jeg. synes vi kunne gjort noe lignende som overclocker.com har gjort.

Lenke til kommentar

Jeg syns at så lenge de faktisk arbeider av fri vilje, kan vi ikke kreve mer av dem. Men jeg er enig i at de helle får være litt mer tilbakeholdne med løfter om fremtidige prosjekter.

 

Nå er det jo sommer, så da er de i hvert fall tilgitt spør du meg! Det er ikke alle som gidder å sitte inne å geeke når solen steker og årstiden er på sitt vakreste (no offence, sier ikke at dere andre gjør det, sitter jo her selv ) - you get the picture

Lenke til kommentar

Enig.. på tide at det skjer noe nå. Jeg ble lovet en ram brikke round-up for noen måneder siden også.. blirr av ?

 

Om det trengs så kan jeg godt teste noen produkter, og skrive en seriøs og skikkelig review.. jeg er nok ikke alene om å kunne gi en hjelpende hånd til artikler ol. om det trengs. Dere har som jeg skjønner en del produkter som dere ikke har testet, og sånn som jeg ser det så burde det gjøres så fort som mulig, før produktene blir utdatert. Med mindre dere har solgt alle delene og kjøpt øl da.. :lol:

Lenke til kommentar
persjonlig, synes jeg ok.no burde være mer tilgjengelig for at brukerene kunne stille med egene projekter. en egen forumavdeling, og et litt forbedret "skrive felt" kunne gjort mye misstenker jeg. synes vi kunne gjort noe lignende som overclocker.com har gjort.

 

Hadde jo vært bra med noe sånt..

At bruker'ne/leser'ne av forumet/siden kunne legge ut sine egne prosjekter/tester osv. på hovedsiden.

Mange andre sider som har dette, så jeg antar at det funker bra..

(bare et forslag :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...