Gå til innhold

Hvilken pc-bygger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal bygge selv tror jeg prisene ligger på rundt 700 kroner (litt over...). Måten jeg har funnet det ut er å ta en helt blank PC bygger å se hva prisen er da... du kan jo ellers bare sende en mail til de forskjellige butikkene å spørre... :shrug:

Personlig har jeg snart tenkt å kjøpe ny PC fra amraam, og har sett at de bygger PC for 395 kr, men da uten den standards 3 års garantien som du får fra f.eks. komplett, der får du bare komponentgarantien så vidt jeg har forstått... :-?

Lenke til kommentar
sjefen_:

Kan du fortelle åssen guider du brukte? Hvor gammel er du? (litt eldre folk har vett i hode :yes: )

 

 

ostov

 

Hm... skjønner ikke helt hva de mener med dette?? Jeg bygde min første PC nå i vinter v.h.a. guider på hw.no + mange gode svar på nettopp dette forumet. (jeg er 42 år) Har ikke angret et sekund på at jeg bygde selv i stedet for å kjøpe ferdigbygd. Har lært masse om de forskjellige komponentene og hvordan de er tilpasset hverandre. Ser på dette som en stor fordel når jeg eventuellt skal oppgradere PC'en.

Lenke til kommentar

Jeg er 16år og leste ingen manualer og ingen guider. Hadde jo litt basiskunnskaper her fra hardware på forhånd, men til tross for enkelte tabber første gang så gikk det veldig bra. Har nå satt sammen 3 pcer.

 

Men pcbygger er ingen dum ordning. Det koster ikke så mye og du får 3års garanti med support.

 

Kjøpte pc fra pcbygger'n til Komplett.no i høst (før jeg begynte å bygge pcer), og angrer egentlig ikke noe på det. Det gikk knirkfritt, og jeg ser ingen grunn til å ikke annbefale komplett.no's pcbygger på det varmeste.

Lenke til kommentar

Jeg tror komplett tar ca 1000.- for å sette sammen en pc. Det man skal være obs på er at de selvbyggerpcene er som regel masse produsert og det fører gjerne med seg defekte hovedkort(snakker av erfaring). Sendte det i retur til Komplett og det har gått snart 3 uker siden jeg sendte det inn.

Stikk innom www.tunere.net/webshop. De tar 500.- for å sette sammen pcen for deg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...