Gå til innhold

Maskinen går inn i koma


Anbefalte innlegg

Av og til så dør maskinen min på seg. Det kan skje mens jeg surfer, plutselig blir skjermen svart. Den står på, men er svart. Og ingenting fungerer. ikke ctrl-alt-backspace, ikke ctrl-alt-del, ingenting. må bare starte den på nytt. Det samme sjer hvis makinen står i 5 min i GDM, da blir skjermen svart og jeg må starte den på nytt. Jeg har en compaq mv740 skjerm og GeForce TI 4600 og nyeste Nvidia driveren. Red Hat 8.0. Har lest noe om at den nyeste Nvidia driveren har en tendens til å fryse, men her er det ikke noe som fryser, maskinen går rett og slett inn i koma.

 

Noen tips om hva som kan være gale?

 

EDIT: Jeg kjører Fluxbox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av og til så dør maskinen min på seg. Det kan skje mens jeg surfer, plutselig blir skjermen svart. Den står på, men er svart. Og ingenting fungerer. ikke ctrl-alt-backspace, ikke ctrl-alt-del, ingenting. må bare starte den på nytt. Det samme sjer hvis makinen står i 5 min i GDM, da blir skjermen svart og jeg må starte den på nytt. Jeg har en compaq mv740 skjerm og GeForce TI 4600 og nyeste Nvidia driveren. Red Hat 8.0. Har lest noe om at den nyeste Nvidia driveren har en tendens til å fryse, men her er det ikke noe som fryser, maskinen går rett og slett inn i koma.

 

Noen tips om hva som kan være gale?

 

EDIT: Jeg kjører Fluxbox.

tror det er driveren alikevel jeg

Jeg for også hangups med Nvidia-driver (uansett hvilken), da maskina hardlocker og ikke reagerer på noe. Solution: Bruk nv-driveren, og la være å spille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...