Gå til innhold

Vil styre mobil-lommeboken din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoler mer på at Google tar seg betalt for tjenesten en at Telenor skal være mellomleddet.

 

Det ville ikke jeg. Dessuten vil SIM-tilknytningen være langt mer praktisk ettersom de fleste av oss kan f.eks føle ett behov for å bytte fra Android til IOS. (eller WP7 for that matter) Slik som det f.eks er i dag med betaling av apps må man lage seg en konto hver gang man bytter merke (OviStore, AppStore, AndroidMarked), mens hvis det hadde vært knyttet mot simkort kunne jeg enkelt ha byttet merke og OS uten å måtte knote på nytt med NFC-oppsett.

 

Tenk praktisk, og tenk på den generelle teknologiforståelsen der ute.

Lenke til kommentar

Stoler mer på at Google tar seg betalt for tjenesten en at Telenor skal være mellomleddet.

 

Da ønsker jeg deg lykke til når du mister mobilen din, eller noen klarer å bryte seg inn og tømme kontoen din. Da er det bedre at en norsk bedrift, som ligger nede i gaten, har kontroll og kan hjelpe deg - og ikke en Amerikansk bedrift som gjerne lar det gå 3 mnd før du hører fra dem.

Lenke til kommentar

Stoler mer på at Google tar seg betalt for tjenesten en at Telenor skal være mellomleddet.

 

Da ønsker jeg deg lykke til når du mister mobilen din, eller noen klarer å bryte seg inn og tømme kontoen din. Da er det bedre at en norsk bedrift, som ligger nede i gaten, har kontroll og kan hjelpe deg - og ikke en Amerikansk bedrift som gjerne lar det gå 3 mnd før du hører fra dem.

Ting kommer da til å gå litt mer fremover innen den tiden.

 

Dessuten så ligger ikke Google så fryktelig langt unna:

 

http://www.1881.no/Katalog/Google+Norway+AS_M018154077/?query=google&qt=8&bransjeid=96000

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...