Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Consider replacing your battery


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er dog en Acer, men vil anta utifra min tankegang og hva jeg har lest etter googlesøk at dette har noe med Windows å gjøre. Laptopen er ikke akkurat ny lenger, så det kan for all del hende at batteriet faktisk må byttes ut, men er greit å sjekke det ut først.

Lenke til kommentar

Det er en bug som var kjennt som forårsaket denne feilmeldingen selv når det ikke var noe galt med batteriet ja - men den vil naturligvis også komme opp når windows faktisk sanser et defekt eller særdeles slitt batteri.

 

Så spørsmålet er vel - er batteriet defekt eller særdeles slitt? Hvor lenge kan du egentlig bruke maskinen fra en full ladning? Det er det første jeg ville undersøkt. Hvis batteriet faktisk virker å være ok etter en praksis test så skal det være mulig å google for en løsning - men jeg tor dette er noe som ble patchet via vanlig windos update etter ikke så fryktelig lang tid.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Det er snakk om en Acer Aspire 7730G, og batteritiden skal visstnok være på 3-4 timer fra fabrikk. Mitt batteri varer nå litt i underkant av 1 time, så det kan være batteriet som er slitt, altså.

Om det er tilfellet, er valget vanskelig; kjøpe et nytt batteri og håpe at laptopen klarer seg lenge nok til at det lønner seg, eller kjøpe ny laptop? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...