Gå til innhold

Melding fra 2333?


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en melding fra nummeret 2333 hvor det står "For å vinne den store premie, tast inn ditt passord xxxxxx på nettsiden eller svar TC OK til nummer 2333." Dette nummeret eies vist av et eller annet firma med navn Aspiro, noen som vet hva dette er? Har ikke vært inne på noen form for mobile tjenester eller nettsteder som krever nummeret mitt, bare så det skal være sagt. Sitter også med en følelse av at den meldingen jeg fikk ikke koster lite å motta akkurat.

 

Er dette svindel?

 

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Om det har kostet deg noe, det kan du sjekke hos operatøren din. De har vel "min side" eller noe liknende? Hvis du svarer, kan jeg garantere deg at det koster penger.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å få den der fra Aspiro. Men "noe" har du antagelig gjort for å få en slik SMS. Antagelig blir du belastet med 90 kroner ...

 

Les mer her på Telefonterror.no

 

Er 100% sikker på at jeg ikke har lagt igjen nummeret mitt noe som helst sted. Stod dog på telefonterror.no at fler hadde opplevd å få en slik melding uten kontakt med Aspiro på noen måte. Jaja, blir jeg fakturert for noe som helst gjør jeg som en skrev, sender en e-mail og truer med å anmelde hvis jeg ikke får tilbake beløpet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har kanskje 'abonnert' på gratistjenesten dinSMS.no - se nr. 4 på http://www.gratis-sms.no/?

Det var denne leverandøren som gjennom Aspiro var ansvarlig for dinvalentine-framstøtet som skapte oppstyr 14. februar. I så fall har du kanskje forklaringa på hvor SMSen kom fra.

 

Heldigvis ser det nå ut til at dinSMS.no også har opphørt som 'tjenesteleverandør'. Konklusjon: Du vinner neppe 'den store premie'... - men trenger derimot heller ikke å frykte de 90 kronene på regninga.

 

Så da har du vel egentlig vunnet!? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...