Gå til innhold

HJELP: Galaxy S vil ikke lade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar, håper og tror at batteriet er ødelagt, har ikke skjedd noen skade eller noe.

 

Kjenner ingen med samme telefon.

 

Garantien er vell blåst, siden jeg kjøpte den brukt på Finn, og den skal vist være root på den. Selger sier han ikke vet hva root er osv.

 

Får håpe Telekiosken vil ta en titt på den, vet ikke hvor den er kjøpt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar, håper og tror at batteriet er ødelagt, har ikke skjedd noen skade eller noe.

 

Kjenner ingen med samme telefon.

 

Garantien er vell blåst, siden jeg kjøpte den brukt på Finn, og den skal vist være root på den. Selger sier han ikke vet hva root er osv.

 

Får håpe Telekiosken vil ta en titt på den, vet ikke hvor den er kjøpt.

Har du kjøpt telefonen i en av de store kjedene som f.eks Lefdal osv. så burde du levere den inn for å få en ny telefon men om du har kjøpt den på telehuset, telekiosken eller telebutikken må du gå gjennom mye rart men lever den på Mobilfiksern som ligger i nygata i oslo sentrum om du er bosatt i Oslo.

Lenke til kommentar

Galaxy'en min vil ikke lade, jeg har brukt Apple adapter + en fake USB-ledning fra eBay til å lade med, kan det hende at batteriet har fått kjørt seg?

Lader nå med den ladern som fulgte med, men kan enda ikke slå den på.

Tegn en konto på ebay og paypal. Små ting som batteri tar en uke og det er trygt å kjøpe på ebay.

Får du ikke riktig vare så vil paypal gi deg pengene tilbake.

Har kjøpt masse ting på ebay uten noe som helst problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...