Gå til innhold

PowerMac G5 mATX mod - kommentartråd

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Trodde denne var død. Ser bra ut så langt. Synes du burde ære apple sitt pene design og rydde kablene veldig godt på innsiden når det er ferdig.

Endret av Mr. A
Skrevet

He he, jeg gir nok ikke opp så fort :-) Skal se om jeg ikke klarer å grave frem digitalkameraet og ta noen ordentlige bilder av skjønnheten.

Kabelrydding utover slik det ser ut nå blir nok vanskelig. Har meget begrenset lengde på kablene.

Skrevet

Takk for det! :-) Det har nok gått med et par døgn i arbeids- og researchtid på dette bygget!

Dette innlegget skriver jeg forøvrig på G5-en. Den er endelig operativ.

Det er veldig uvant, for jeg skriver på USA-layout Razer BlackWidow Stealth Ultimate. Er vant med vanlig "gummiknott-tastatur".

Oppdaterer nok i løpet av kvelden/morgendagen ang. fremgang!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg igjen er veldig imonert av denne=)

Innsiden er så som så, men jeg tror ikke det var hovedmålet ditt å få noe "MDPC-innside" :p

Om jeg skulle gitt deg en karakter så hadde terningen blitt liggende med 5 øyne opp ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

@sewero: Haha, takk for det! Sjekker litt priser på ferdigkuttede plater, og det ser ut som om det er håp :-)

@mariusox: Plukket bildene fra en logg google serverte meg. Ikke helt utenkelig at den er fra bit-tech(orker ikke å lete opp lenken)

Skrevet (endret)

Naice ;) Driver å leiter etter liten ir sender nå, men finner ingen som kan gjemmes lett i kabinettet :p /bluetooth fjernkontroll.

Edit: Masse masse masse skrivefeil xD

Endret av Sewero
Skrevet

Da erre bare å mekke en ekstra da ;D Gjerne med forlenger kabel så jeg kan modde den inn i viftestyrings plassen jeg skal lage nede i kabinettet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...