Gå til innhold

PowerMac G5 mATX mod - kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bra :) stå på værtfall :) vurderer vannkjøling i min worklog men så er det hva lommeboka sier til det da :(

I will. Vannkjøling er gøy, og anbefales om du kan ta deg råd :-)

Høres bra ut ;)

Gleder meg til neste update :D

Det gjør jeg også! Har eksamen på fredag, men det er fortsatt veldig vanskelig å ikke jobbe med maskinen! Har boret/kuttet hull på baksiden til radiatoren, og driver med litt testing og leking med vannkjøling. Det går veldig sakte, men sikkert fremover. Muligens, hvis jeg er heldig, så klarer jeg å ordne meg en billig tokjerne-prosessor, og plutselig har jeg et utmerket mediesenter/server-oppsett som faktisk kan gjøre litt nytte for seg :-)

Skrevet

Takk for det! Det har vært noe helt jævlig mye jobb. Skal gjøre litt matte nå, og så prøver jeg å installere OS i kveld ;-) Jeg tenker Win7 på en 64 GB SSD, og 1 TB lagring. Er det godkjent?

Skrevet

Takk, takk! Fant ut at hovedkortet ville ha 24-pin, mens PSU ville gi 20-pin. Så nå har jeg sittet i en time og kødda med den helvetes kontakta, og er endelig ferdig. Men jeg har gjort feil. Så da er det bare å gjøre det på nytt. GØY!!!!!!

Skrevet

Meh. Kulere med 24 pin!

Fant ut at jeg har driti meg langt oppover leggen da. Bygget ville blitt MYE ryddigere inni om jeg ikke hadde ødelagt den gamle strømforskyningskassen :/

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...